2020. december 10., csütörtök

2 hét...

 múlva Karácsony.

Mivel a múlt héten lett véglegesítve, hogy Hannáék nem jönnek, így odarendeltünk mindent Nekik.
Rendeltem neki a libritől könyvet, hétfőn és tegnap már meg is kapta...jó gyors volt. Abban maradtunk, hogy mindent odatesz a fa alá és majd Szenteste kibontja. Remélem, hogy valami videochatet tudunk majd csinálni, mert mostanság minden héten van valami a nettel, minap Jancsinak este 11-ig kellett volna leadnia egy dolgozatát, de nem volt internet/sem mobilnet. Így felhívta Karit, hogy írjon már a tutornak egy emailt, hogy amint lesz, küldi.. röhej.
Szóval bebizgerált a gyors könyv kiszállítás, no meg az is, hogy megint volt a 3-at fizetsz, 4-et kapsz akció, úgyhogy extrába rendeltem magunknak könyveket. Ha megérkezik karácsonyig, az tök jó lenne. 
Tominak is rendeltünk, de neki angol nyelvűt vettünk most, mert a házukban könyv klubot csinálnak és cserélgetik a könyveket. Nem hinném, hogy rajta kívül más is értene magyarul.
Beni viszont kap angolt is és magyart is. 
Amúgy teljesen jól állunk ajándékügyileg,  minden meg van véve, még Kari szülinapi ajándékja is (30.-án lesz). Alan szerint idén ajándék dömping lesz, valahogy mindenki kárpótolni akarja a másikat ezért az elcseszett év miatt. 
Tegnap megterveztük az ünnepi kajákat, sütiket. Minden évben megfogadom, hogy nem fogok sokat sütni, de úgyis sokat sütök és úgy is megeszik a kamasz/fiatal felnőtt gyerekeink.
Karival vetettem a magyar boltban 1 kg gesztenyepürét, mert idén is csinálok nekik gesztenyés kiflit, imádták tavaly. Lesz bejgli, meg zserbó, Jancsi miatt kell csinálni mézes krémest, anélkül neki nincs Karácsony. Viszont idén nem csinálok mézeskalácsot.
Nem lesz klasszikus nagy bevásárlás, a nem friss alapanyagokat apránként vesszük meg,(mák, dió, liszt mar megvan) a frisseket meg 23.-án tervezzük beszerezni. 
A főtt kajákat leegyszerűsítettük, nem lesz töltött káposzta, tavaly is alig ették. 
Kari, Tomi 23.-án este vagy 24.-én reggel jönnek, munkától függ, én még dolgozok 24.-én reggel, így előre elkészítek majd dolgokat illetve Alan lesz a sous chef-em, ő fog irányítani itthon mindent. 
Hát ennyi.

Ja, ha már Karácsony: ma meghallgattuk a BonJovi által feldolgozott Fairytale of New York-ot.. nem és nem. Szerintem. Mintha nem értené a dal lényegét.
És amíg 2 évvel ezelőtt azt írtam, hogy a Christmas Chronicles milyen cuki mese, és 
milyen jó volt látni Kurt Russelt meg Goldiet, úgy most azt írom, hogy a második rész egy kalap f*s, meg ne nézze bárki is. Az első részt bármikor, a másodikat soha többé. 

Ide teszek egy cuki fotót, 3 évvel ezelőttről.. 😍😍




4 megjegyzés:

Lazac írta...

Sajnos megnéztem már a filmet. :):) A BonJovi filmet még nem láttam, azt mondod, ne is keressek rá? :) Nálunk idén nem lesz ajándékozás, így döntöttek a lányaim, és nekem is jó így. :) Helyette, majd -részletekben - megpróbálunk több időt tölteni egymással, mint eddig. Bár eddig is sokat voltunk együtt ilyenkor. :) Akkor Te is szépen beosztod a sütögetést, ha dolgozol végig, ilyen ez. :/ Ma van anyukám szülinapja, 2 tortát is kellett csinálni, mert ugye nem köszönthetjük meg egyszerre az egész család, hanem szépen elosztva, ma megy az egyik fele, holnap a másik. Kész röhej, na de ez van. Ja, és 8-ra haza kell érni :) Nektek jó készülődést kívánok, és hasítson az a durva net a jó égbe, a 21. században vagyunk, nem a középkorban! :)

Verus írta...

Ez egy dal, amit feldolgozott a BonJovi. Karácsonyi dal, ami egy ír folkballadára hajaz, a nyolvanas években írta és adta elő egy ír punkrock énekes és egy angol énekesnő, ez annyira beleívódott az írekbe, hogy a gyerekeim is ezt tanulták meg először angolul, nem a Jingle Bellst, a 21. század legsűrűbben játszott karácsonyi dala itt es a UK-ban. Keserédes dal, nem való ez a BonJovinak, na. Plusz gagyin ír akcentust is magára erőltetett.. 🙄🤐
Mi csak 4 napot leszünk együtt, utána mindenkinek beindul újra a meló, Tominak az év utolsó napjai a legsűrűbbek, ezt te nagyon jól tudod. Kari épphogy újra elkezdett dolgozni, nem tud hosszabbb időt itthon lenni.
Édesanyádat Isten éltesse, jó ünneplést nektek!

Lazac írta...

Na puff, azt hittem megint szerepel egy filmben :D:D:D:D Most itt vihogok.:):)
Köszönöm szépen, nagyon jól sikerült ez a két nap, mindenki boldog volt, még így részletekben is. Én mázlista vagyok, mindkét napon ott voltam.:)

Verus írta...

😀 😊😀