2020. december 23., szerda

One more sleep..

 Letettem a lantot idénre, 11 nap szabi. Juhéj.

Tegnap nagyon elememben voltam, és készítettem 150-160 gesztenyés hókiflit, amiből ma be is vittem a munkahelyemre. Ez nagy szó, de erről majd egyszer, később, nem igazán fennkölt és ünnepi a sztori, ami mögötte van.
Mindegyszálig elkopott és volt olyan is, aki receptet kért. 
Amúgy megvettem a Karantén Kantin Karácsonyi szakácskönyvet, idén ugyan tuti nem fogok kipróbálni már semmit, de majd jövőre. 

A gyerekek is megünnepelték a barátaikkal a Karácsonyt, egy nevet húzott mindenki, és azt ajándékozták meg. Beni is, Marci is nagyon felvidulva jöttek haza, pedig a parkban, maszkban ünnepeltek, mindketten Rick and Mortys ajándékot kaptak. Jancsi meg Kaci ma találkoznak és karácsonyoznak, itt nálunk. 
Ma este hazaér mindenki, végre.

Merthogy van egy nagyon-nagyon jó hírem is: Kari állást kapott egy kutatólaborban. A dublini UCD-n, és annyira nincs is messze a lakásától. Kis csoport, a prof egy immunológus, meg van még 2 mikrobiológus és lesz Kari. 
Januárban kezd, egy éves szerződés. 

Ami nyomasztó, az az újabb lezárások, újra. Milyen jól tettük, hogy kirándultunk egyet meg vasárnap, mert hiába terveztük, hogy ezalatt a pár nap alatt elmegyünk ide-oda kirándulni, lófütty, 26.-ától marad mindenki ott, ahol él. 
De nem kesergek, a lényeg, hogy együtt leszünk, Hannával meg videóchatelünk 24.-én este. Most viszont megyek, megsütöm a bejgliket..

Aki erre jár, annak nagyon boldog, békés Karácsonyt kívánunk! 🎄🎄💝



3 megjegyzés:

Lazac írta...

Először is nagy gratuláció Karinak a remek állásért. Örülök, hogy ilyen helyre került, biztosan kamatoztatni tudja a tanulmányait. ♥
Te vagy az én hősöm, nem semmi 150 db hókifli? Le a kalappal. Biztosan a bejgli is csodás lesz, hiszen a próbasütés mind elfogyott. :):)
Kívánok az egész családnak áldott békés ünnepeket, töltsétek el a mai estét is szeretetben, ahogy szoktátok. Használd ki a 11 napodat, pihenj, töltődj fel és örüljetek annak, hogy együtt vagytok. Puszi mindenkinek. :) ♥♥

Verus írta...

Köszi szépen Kari nevében, lassan mennek a dolgok, de bízik benne, hogy január első hetében már kezdhet.
Cuki vagy, csak a gyerekeket akartam meglepni, mert tavaly másfél nap alatt elfogyott ennek a fele.. gondoltam legyen Karácsony.. 😜
A bejglit végül a hűtőbe száműztem, most sütöm meg, mert mindenki egyszerre futott be, és nem volt kedvem kint ragadni a konyhában.

Nektek is nagyon boldog, örömteli ünneplést kívánok! 😘💝

Lazac írta...

Jó lesz az mai is, egészen biztosan. :) ♥♥♥