2020. szeptember 21., hétfő

A Hétvége

Kari itthon volt múlt héten, kapott 2 szabadnapot és hazaugrott. Hiányoztunk neki, ő is nekünk. 
Csütörtökön bringázott egyet az apjával egy Alan-féle kockakört, 55 km. Elvitte magával akkor a női bicajt, azóta mindennap küldi a fotókat, hogy merre jártak. Ma pl kitekert a tengerpartra, amíg még ilyen szép az idő. Meg megünnepeltük Larsie szülinapját: Kari szólt a múltkor, mi full elfelejtettük, úgyhogy megígértem neki, hogy vele együtt megünnepeljük majd. 







Szombat reggelre akkor szigorítottak a dubliniak életén, de a médiából az jön le, hogy kb a semmit sem ér.
Mi szombaton lementünk Kerrybe, ott is minden második autó (mármint vacsi új) dublini volt. A kutya fsza sem állít meg senkit, a mi collegeunk is egy rohadt nagy átjáróház, de ezen már nem dühöngök, de mondtam a családnak, hogy ha én itt bmit összeszedek, ne adja Isten és meghalok, akkor ezer körömmel pereljék be a munkáltatómat, hogy nem tett meg semmit a védelmünkben
Szóval ahogy terveztük, úgy is lett, és elmentünk a tengerpartra, Jancsi-Marci szörföztek, szegény Beni a válla miatt csak kagylókat gyűjtögetett, én meg passzoltam most a szörföt, nekem már félelmetes nagy volt a hullámzás. Akartam, de betojtam a hullámoktól. 😜 Frizbizni viszont tudott, így azt játszott a srácokkal. Persze Benivel sokat dumáltunk, ha elkezd mesélni, be nem áll a szája.
Vittünk virslit, azt sütögettünk, vittünk Radlert (mert most épp alpesi napok voltak a lidlben és lehetett kapni..) úgyhogy jól elvoltunk késő délutánig.






















Vasárnap lustálkodós napnak indult, a terv az volt, hogy főzök vmi könnyűt, meg sütöttem egy sült túrótortát. (Kipróbáltam a cuttert a linzertészta összeállításához, ha már annyi Konyhafőnököt néztem..és fasza! Soha többet gyúrmászkolást!) 



Az idő pompás volt, konkrétan sehol egy felhő nem volt az égen. Kint kávézgattunk egész nap, és mikor épp az ebéd utáni kávét ittuk, mondja Alan, hogy mennyire van messze tőlünk Longford.. olyan 120 km.. csak mert talált ingyé’ két recliner fotelt. Beni szobájába vettünk anno egy használtat, de a legutóbbi lakás átrendezésnél betettük Alan dolgozószobájába. És hát nagyon kényelmes, csak az már kezd csúnya lenni.
Régóta terveztünk venni ide lentre a nappaliba, de darabja 600€-tól indul.. aztán a használtakat néztük, de míg a Prius volt, esély nem volt bmit is megvenni/elhozni. 
Ez meg tök ingyen van, az ülő része kopott kicsit.. de hát barna. (A nappali szürkére van hangolva) 
Megdumáltuk, hogy letojjuk, a mi életünk, és majd belepasszol a barna bőr a szürke klippanok mellé. Úgyhogy elmentünk, elhoztuk, és azóta ki sem lehet belőle robbantani belőle. 😅







4 megjegyzés:

Lazac írta...

Már megint minden szuper volt! :):) Lars milyen kis cuki a szülinapos sapijában! ♥♥
Jancsi meg Marci aztaaa!!!!! Emelem kalapom, én felmászni sem tudnék a szörfdeszkára. :):)
A foteletek is klassz, az enyém is hasonló, csak nem bőr, de imádom. :)

Verus írta...

Larsnak van egy vinnyogós szülinapi gyertyája, be kell kapcsolni, és a happybirthday-t nyekergi el.. ha bakker emlékezett tavalyról. Alig bírt magával. 😍😂
Marha ügyesek a fiúk, Jancsi most volt másodjára szörfözni, Marcinak ez a negyedik alkalom, de nagyon ráéreztek az egészre.
Én sem szeretem a bőrt annyira, mert mi lazán vagyunk itthon felöltözve többnyire, és az olyan undi a test/kanapébőr találkozása, de hát ez van.. ingyé volt, úgyhogy rádobtam egy plédet. 😊😂👌

Agyrágóbogár írta...

Le lehet festeni :)))) Chalk paint és textil médium :D Még egyszer nem kezdenék bele, de a festék nem kopott le :D Továbbá létezik bőrfesték is.

Verus írta...

Várjá’csak.. erre rá kell keresnem. De köszi az ötletet. Ha téli lockdown lesz, lehet, hogy belevágok,úgy sem lesz jobb dolgom.. 🤐