2020. szeptember 14., hétfő

45.5 km

 Szombat reggel gyönyörű, ragyogó napsütésre ébredtünk.. kávézgattunk, mikor mondom Alannek, hogy ne menjünk-e el bringázni a dungarvan-waterfordi greenwayre? 46 km-es bringás/sétaút, pár éve adták át. Egy régi vasútvonalat alakítottak át autómentes bicikliúttá. No, persze nem úgy gondoltam, hogy teljesen végig, mert 80 km-t tuti nem megyek, (igaz, van lehetőség, hogy visszafelé busszal jön az ember, de nekem úgy jött le, hogy ez a lehetőség azoknak van, akik bérelnek €25-ért bringát) szóval végignéztem a videókat már többször, és tudtam, hogy elsőnek a Dungarvan-Kilmacthomas szakaszon szeretnék majd menni. Itt ugyanis egy ideig a tengerpart menten megy az út, van 3 viadukt is és a kedvencem, egy hosszú alagút. Mivel ez vasútvonal volt, 5-6 km-es szakaszokra van végig felosztva, mindnél parkoló van. De mi a dungarvani , első szakasznál tettük le a kocsit, onnan tekertünk el a 23 km-re lévő Kilmacthomasig. Addig csak fotózni álltunk meg, illetve inni. 
Kilmacthomas tulajdonképpen ebből a bringás útból él, mindenhol bringás szállás, bringás beülő, étterem.. mi leültünk a patakpartján, piknikeztünk, majd visszaindultunk. 
Hárman voltunk, Marci eljött velünk, Beni a válla miatt nem is jöhetett volna, de aznapra amúgy is a barátaival való lógás volt tervben, ezért is merült fel bennem, hogy menjünk el. Na meg amiatt is, mert a héten Kari elviszi a női bringát és Alan régóta győzköd, hogy vegyünk helyette nekem egy másikat. De én még sosem mentem 15 km-nél többet, és mióta Alant elütötték, nem mernék fő úton tekerni. Mondtam, hogy csak ilyen greenway-en tudom elképzelni azt, hogy én hosszan, gondtalanul tekerjek.  Le akartam magamat tesztelni, mielőtt bármiféle új bringát vennénk.
A visszafele úton sajnos Marcinak elszállt a külső gumija, így 5 km-rel az út vége előtt, ottmaradt az egyik parkolóban, mi meg visszarongyoltunk a kocsiig. Emiatt sajnos nem tudtam már fotózni, pedig úgy terveztem. 
Viszont: letekertem 45.5 km-t, a lábaim bírták, a sejhajom megérezte, de ezt tudtam. Nem mondom, hogy minden hétvégén bringázni fogok, de tulajdonképpen nem vagyok saját magam akadálya, ez a lényeg. 
(A fotókat össze-visszateszi ide ez a francos blogspot, hetek óta, és most nincs kedvem átmazsolázni, és átpakolgatni a képeket időrendbe..Tök bosszantó amúgy) 




























Úgyhogy vasárnap fellelkesülve bringákat nézegettünk, de továbbra is minden out of stock, csak a többezer eurós elektromos bicajok vannak készleten. 
Így maradt a használt piac, találtunk is nem messze egy tök jó Giantet, de L-es férfi, így kitaláltuk, hogy Alan eddigi Meridája lesz az enyém, az nekem is jó, és ő meg megkapja a Giantet. A bringát szerintem a bike to work rendszerben vette a fickó, mert konkrétan vacsi új, kipróbálta és ennyi. Mi meg jól megvettük. 

6 megjegyzés:

Agyrágóbogár írta...

Szuper helyek! Én se szeretek a forgalomban bicajozni, nagyon keressük azokat a helyeket ahol nincsenek autók.

Lazac írta...

Ezen az úton én is bringáznék!!!! Gyönyörű helyek. Amúgy tök sokat bír az ember tekerni, csak nem hiszi el magáról.:) Nekem a maximum egyszer 120 km volt egy nap, na akkor ki is döglöttem estélre. :)

Verus írta...

Köszi, itt (mármint Középföldén) nem könnyű találni, ezért sem járok el nagyon Alannel bicajozni. Ehhez az úthoz kocsiba kellett ülni, menni 90 km-t .. 🤐

Verus írta...

Ugye? Van egy csomó greenway, de ezt nagyon akartam, már régóta.
120 km.. 💪🤘 aztaqrva.. gratulálok, én tuti nem fogok soha ennyit menni 😅😂

Lazac írta...

Soha nem mondd hogy soha:):)
Én 52 voltam akkor, még van időd.:):)

Verus írta...

Ok! 😅😂😂😂