2020. március 27., péntek

4 szabadnap

Ennyi lett a 10-ből...
Úgy volt, hogy a jövő hetet full itthon töltöm, meg is beszéltük Alan-nel, hogy bezárjuk magunkat 10 napra.. de a főnök közölte, hogy nincs megállj a palackozásban, nem tud elengedni ennyi időre.. úgyhogy maradt a mai nap meg a hétfő.
Tegnap késő délután bevásároltunk 4 napra, csakhogy liszt továbbra sincs, így abból a 4 kilóból kell gazdálkodnunk amink van. De ez egy hat tagú családnál kicsit más mérce.. nem tudom, hogy hol vehetnénk lisztet, mármint úgy, hogy nem mozdul ki a lakóhelyéről az ember. 
Tegnap este riasztó számokat mondtak: egy nap alatt 10-en hunytak el, és 255 új beteg lett, így már 1819 beteg van. 
Lehoznak statisztikákat is, de az el van csúszva, így most a 24.-ei, keddi adatokat hozták le..akkor 47 ember volt az intenzíven, a valós, napra kész adatokról halvány lila fingunk sincs.. de a miniszterelnök mai beszédében elég riasztókat mondott: napokon belül elérhetik a maximum kapacitást az intenzíven.. mert ugye 257 ágy van jelenleg ( fele az EU-s átlagnak), de nem tudni, hogy mennyit foglalnak el a nem-coronavirusos betegek. Közben nagyban készülnek elő ideiglenes hullaházak építésére/kialakítására.. 
Szarul hangzik, akárhonnan is nézzük.

Na, de vissza a mi kis mini-karanténunkra: tegnap Benivel gyümölcskosárkákat sütöttünk, ma home made pizzát csináltam (1 kiló lisztet elhasználtam rá), holnap hamburgerezünk (jó lenne kint sütögetni, de amint elbújik a nap, igencsak hűvös van) aztán tervben van rántott husi, rántott sajt.. meg pöri nokedlivel (újabb 1 kiló liszt) 
A délelőtt edzettünk meg takarítottunk,  aztán a kertbe mentünk ki kicsit tavaszi pakolgatást csinálni.. Alan megreparálta a miniteraszt, még ezt a nyarat kibírja reményeink szerint, aztán ki kell valamit találni.. ami nem kerül sok pénzbe, meg mobilis.. ui a tulajékra nem lehet számítani, mindent saját zsebből csinálhatunk, így semmi véglegesben nem gondolkodunk..(pl beton), én meg gazoltam. 😜☺️
Kari rendületlenül tanul, 21 napja nem volt sehol, csak a parkban futni.. 💪 
Lars pedig rendületlenül élvezi, hogy 3 hete mindenki itthon van neki és még az idő is jó, csomót vagyunk kint vele..











2 megjegyzés:

Lazac írta...

Itt még van liszt a malomban, tegnap is hozott a húgom 6 kg-t nekem. Mert a kenyerekhez kell elég sok.:) Úgy küldenék, de már semmi sem működik.:(
Tartsatok ki, jól csináljátok, és ha ez az egész már csak távoli rémálomnak fog tűnni, remélem találkozunk. Még várok májusig, hogy mi lesz a helyzet, aztán vagy töröltetem a repjegyem, vagy áttetetem valahova őszre..) Meglátjuk...de a lényeg, hogy majd egyszer találkozzunk ♥

Verus írta...

Köszi 😘 na én épp emiatt nem sütök most kenyeret..
Én is bízom benne, hogy lesz ez jobb is, mihamarabb.. az utazást meg úgyis meglátjuk, hogy akkor mi lesz..💝 de ezt majd megdumáljuk úgyis. messze van az még.