2013. május 21., kedd

vicces

Tegnap szóba hoztam az egyik főnöknek, hogy az új termékeknél OK, h feltüntetik a kalóriát, de nekem kéne a szénhidrát-tartalma is, ui. a minap egy diabéteszes vásárló érdeklődött, és ciki, de nem tudtam segíteni.
Előkapta az okos nagykönyvét, hogyaszongya... nézi-nézi, de nincs benne, csak az, hogy miből készül és mennyi a kalóriája. 
Rám néz, és halál komolyan mondja, hogy nincs benne szénhidrát. Ha nem írják, akkor nincs. 
Hát izé, mondom, de kell, hogy legyen benne, hiszen az összetevők között szerepel a "cukor" , a "joghurt" , a "tej" .. illetve a "paradicsom", a "nacho" stbstb..
Erre ő: az nem szénhidrát, hanem tej, paradicsom meg joghurt.

Itt volt az a pillanat, amikor bevettettem a madagaszkár-pingvinjei-féle "just smile and wave" figurát.. jájjj :))))

3 megjegyzés:

Ági írta...

Amikor a(z akkor) 8 éves kislányra vigyáztam délutánonként Dublinban, azt beszéltük az anyjával, hogy ehetőség szerint egyen minden délután gyümölcsöt. Amikor kivett egy Frubes-t a hűtőből, mondtam, hogy egyen inkább gyümölcsöt. Erre azt bírta szemrebbenés nélkül mondani, hogy az gyümölcs. Ja, az... kb. annyira, mint amennyire a dobozos leves leves. :)

Ági írta...

lehetőség :D

verbena írta...

Lazac, de, bizony.. :)

Ági, :DDDDDDDD báááár egy 8 évesnél -még-esetleg- megbocsájtható bűn.. de egy 30-as nőnél..gáááááz.
Ez csak egy ékes példa arra, hogy bizony itt is működik az, hogy nem az eszéért léptetnek elő valakit. LOL