2013. április 7., vasárnap

'Free Natasa', és végre süt a nap....

Bár kutya hideg van, azért mi akkor is megyünk, ha tudunk :) 

Sajnos Verbéna dolgozott épp, de olyan hívogatóan sütött a nap, hogy összepakoltam a három kis gengsztert, és elmentünk a parkba....na jó, az is bejátszott, hogy szabadon akartuk engedni Natasát, a "cuki" kis pókomat, amit akkor találtam a Merci doblemezén csücsülve, mikor a légszűrőt meg a MAF szenzort pucolgattam nagy unalmamban :). Olyan gigantikus pók volt, hogy Marci sem merte befogni, így én fogtam be, dacára a hírhedt arachnofóbiámnak :)....namost a pók az üvegben a gym lakója lett, közel egy hónapig. Rovarokat adtunk neki, hogy ne éhezzen...megjegyzem nem volt könnyű mínusz fokokban beszerezni, de muszáj volt....a kaviárt nem ette meg sajnos. Mivel nem értek a pókokhoz, próbáltam utánanézni...és azt olvastam valahol a neten, hogy a madárpókok a csirke- meg a halhúst megeszik néha. Gondoltam ugyan ez a miénk nem madár-, de pók....csirkehús és hal sem volt itthon, de volt itthon kaviár...végül is az majdnem hal :D:D:D Na mindegy, nem ette meg a drága, ekkor azonban rájöttünk, hogy gilisztákat lehet adni neki, a föld tele van velük lehet látni a madrakat, ahogy csipegetik a kertben...és a gilisztákat mindig megette Natasa...hogy miért lett Natasa...valamilyen nevet adnom kellett neki, és mivel egy szép napon kispókokat produkált, ezért megfordult a fejemben, hogy esetleg Stockholm szindrómás lett (mint szegény Nata*sa Cam*ush) , hiszen annyira szeret itt nálunk, hogy még kicsinyeket is a világra hozott....
Node elég a szóból, a kicsinyek elpusztultak, nem tudom miért, pedig rendszeresen adtam neki vízzel permetezett petrezselyem- és egyéb leveleket, szóval vize is volt....szóval el akartuk engedni a parkban szegény Natit, hagy élje tovább az életét a neki való élőhelyén...

Ha már kimentünk a parkba, a srácokat hagytam rohangálni a játszótéren egy sort, aztán körbesétáltuk a tavat.
























Aztán végre, mikro Verbéna is szabad lett, elindultunk fel a hegyre...Ezúttal a keresztig nem mentünk el, de sétáltunk egy hatalmasat a srácokkal. Igaz két póló és két pulcsi kellett a kabát alá, plusz kesztyű és sapka is :)...viszont kristálytiszta idő és  megdöbbentő látvány volt a jutalom, a színekkel alig tudtunk betelni. Éljen a napfény :):)
















1 megjegyzés:

verbena írta...

Ági, jaj, de utáltam én is szegény Natasát.. Hanna pedig oly'annyira, hogy nem volt hajlandó bemenni abba a szobába, ahol "lakott".. #dramaqueen :D