2012. december 3., hétfő

40

Azt hiszem, nem volt még olyan mérvű készülődés nálunk, ami szülinapot megelőzött volna, mint most :) Igaz, a negyvenedik év sok szempontból számít fontosnak. Egyrészt mert kerek, másrészt mert egy korrekt életút felénél van pont, harmadrészt mert ebben a korban már mindenkinek illik tudni, hogy merre tart, honnan jött, és mégis mit vár az élettől. Túl nagyra törő ambíciók már ritkán vannak ilyenkor, a nagyratörő vad vágyak szerény sóhajokká szelídülnek, és egyre kevesebbel is beéri az átlagember ilyenkor már.

Csakhogy én nem vagyok átlagember :D:D:D:D És bizony nemhogy tele vagyok ambíciókkal, nagyra törő, vad elképzelésekkel a jövőre nézve, de továbbmegyek, és elmondom, hogy egyre többet akarok :)

Komolyra fordítva a szót, számvetés ide vagy oda, az én életem boldog, és nagy örömmel tölt el, hogy úgy élhettem meg ezt a kerek fordulót, hogy elégedetten nézhetek végig a gyerekeimen, mert mind egytől egyig okos, szép, és imádnivaló, és kevés dolgoban vagyok biztosabb ebben az életben, mint az ő sikereikben és boldogulásukban. Életem szerelme is mellettem van még mindig, és remélem marad is örökké :), és bizony ahogy múlik az idő, úgy válunk egyre szebbé és okosabbá /bölcsebbé/ mi is. A legfontosabbnak érzem, hogy meg tudtuk teremteni ezt az életet magunknak olyannak, amilyen. Büszke vagyok a feleségemre, a gyerekeimre, és ez az, amit elsősorban fontosnak érzek így a negyvenedik születésnapomon.

De hogy konkrét is legyek kicsit :) fantasztikus bulin vagyunk túl. Sajnos nem az összes jóbarátot, de nagy részüket sikerült elhívni, sőt, még családilag is bővült a csapat erre a hétvégére, úgyhogy nem gördülhetett semilyen akadály a féktelen jókedv és bulizás elé. Fantasztikus tortával lepett meg Verbéna, ráadásul nem is eggyel, és szuper ajándékokat kaptam az egybegyűltektől is. Én nagyon jól éreztem magam, és bízom benne, hogy jól láttam azt is, hogy mások is.

Íme néhány kép az estéről : :)






















4 megjegyzés:

Levin írta...

Fantasztikus hétvége volt, remekül éreztük magunkat. Köszönjük a csodás vendéglátást!!!! Megyünk a következőre is..ugye Verbéna, most majd lassan-lassan Te következel? Addig meg majd én ünneplem meg a 40-et újra és újra és újra...

buddy írta...

Levin, örülök, hogy jól éreztétek Magatokat, innentől kezdve soksok negyvenediket tartunk majd....minden évben, oké? :D:D

Lazac,
Igen, a torta a féktelen vadság jegyében, Harley Davidson embléma-mintára készült. Nem vagyok motoros (De ismerek már olyat, aki hallott valakiről, aki látott már igazi motort:-)), de szeretem a nagy motorokat....és talán egyszer léesz is majd egy...

Köszönöm a kommenteket.

Mandula írta...

Boldog 40-et Buddy!
És a bejegyzésből kiderül, hogy tényleg-tényleg nagyon boldog! Gratula a szervezőknek, a képek alapján is jó buli lehetett :-D

buddy írta...

Kedves Mandula,

köszönöm Neked is :D