2011. március 7., hétfő

Banana bread -banánkenyér :)

Az úúgy volt, hogy vettünk egy isteni illatgyertyát. Banana bread with chocolate and nut illatút.
Harapni lehet az illatát.. persze, hogy megcsinálom a gyerekeknek.

Nagyon finom lett, szerintem állandósulni fog a süti.

ALAP:

  • - 4-5 érett banán, összetörve
  • - 2 csésze liszt (én 1 csésze simát és 1 csésze teljeskiörlésűt használtam)
  • - 1 csésze cukor ( itt pedig fél csésze fehér és fél csésze barna cukrot)
  • - 2 nagy tojás
  • - 1/2 csésze olaj
  • - 1 teáskanál sütőpor
  • - csipet só
  • - 1 vaníliarúd

Sütőt előmelegítettem 180 fokra, kivajaztam egy kenyérsütő formát.
Először a cukrot, az olajat és a tojásokat kevertem össze (robotgéppel), addig, amíg a cukor fel nem olvadt, aztán beledobtam az összetört banánokat, kevertem tovább a masszát még jó egy percig, aztán a száraz cuccok jöttek: liszt-sütőporral-vanília-só.
Végül fakanállal belekevertem még 10 deka apró kockákra vágott étcsokit és 15 deka nut-mixet (dió, mogyoró, mandula). (ezt előzőleg egy kicsit megpirítottam)
Az elkészítési idő kb. 15-20 perc volt.

50 percig sütöttem, tűpróba szükséges.

Az eredmény:

1 megjegyzés:

Agi írta...

Ez nagyon jól hangzik és jól is néz ki.

Amint lemegy valami édes és odaférek a sütőhöz a hasamtól megcsinálom :-))