2023. május 7., vasárnap

Hétvégék

 A londoni vasárnapunk nagyon jól sikerült, csak dögfáradtak voltunk, mire ide hazaértünk. Nem is a 22 órás ébrenlét viselt meg, inkább a kávé hiánya.. hajnali háromkor keltünk, akkor itthon ittunk egy kávét, a reptéren a kedvenc kávézónk tömve volt, Londonban egy óra körülre sikerült találni egy olyan kávézót, ahol volt egy üres asztal.. és egészen este 7-ig megint nem ittunk, mikor is a Heathrow-n ittunk még egyet. 
Amúgy 12 km-t sikerült sétálnunk, annak ellenére, hogy nem várost nézni mentünk :) Mivel mi láttuk már az őrségváltást, az volt az eredeti terv, hogy Zs-ék megnézik, és mi menet közben csatlakozunk hozzájuk, és onnan elmegyünk enni/inni/dumálni. De a koronázási előkészületek közé az is tartozott, hogy ezt a programot is eltörölték. És ugyan a koronázás csak tegnap volt, de a múlt hétvégén is telt ház volt Londonban, így kicsit variáltunk, és jöttünk-mentünk. Ettünk is, ittunk is, a fiúk szivaroztak is, szóval jó nap volt nagyon, eső sem esett, már-már meleg is volt..




















A szabad hétfő pihenőnap volt, konkrétan a boltig mentünk el, mirelit pizzáért. 
A munkahelyemen is pihenni terveztem, de sajnos sok munka volt megint.

A mostani, az Anyák-napi hétvégére hazajött Kari, Tomi (ők a múlt héten voltak a Sopronfest-en) és hoztak mindenféle finomságot Magyarországról is, Ausztriából is (Bécsbe/ből repültek, onnan vonatoztak el Sopronig) engem meg elhalmoztak minden széppel és jóval. Csodás virágcsokrot kaptam, Kari megcsinálta az egyik kedvenc tortámat (oroszkrém), kaptam csokidesszertet, finom ebédet is és egy kupont forró köves masszázsra.








3 megjegyzés:

Lazac írta...

Amint látom a Tátratea sem hiányzik. :):) Elmondanám, hogy olyan naív voltam, hogy egy ideig azt hittem ez sima tea. :):):) A Mary Poppins szobrot én nem láttam, ez melyik részén van a városnak?

Verus írta...

Haha, a Tátratea felzárkózott az Unicum mellé, amit csak Magyarországról (illetve most Bécsből, de ott ugyanaz a cég csinálja duty free-t, mint a bp-i reptéren) tudunk beszerezni, szóval aki oda megy illetve onnan jön, annak hoznia köll.
A Mary Poppins a Theatre District-ben van, a Leicester Square-en. Ott van a Gene Kelly szobor is, csak azt az instára tettem fel.
Úgyhogy nincs más Lazac, mint vissza kell mennetek a lányokkal és ezt is megnézni.

Lazac írta...

Tervben van Koli 18.szülinapján, remélem sikerülni is fog. :) Köszönöm az útmutatást. :) Brigiéknél is kollekció van Tártateából, minden szín megtalálható. :):) Itt az Eco Familyben lehet kapni. :)