2022. augusztus 19., péntek

Nyaralás után

Beindult a cseléd élet: vissza kell térni a dolgos hétköznapokba és ez mindig rohadt fárasztó.. egyrészt az aktív nyaralás után sem egyszerű a mindennapi robot, de most a rendőrség a centenáriumát ünnepli, és pont a visszatérésem másnapján volt egy 1000 résztvevős futóverseny, velük jöttek a családtagok, és egy egész délutánba nyúló heppening volt.
Illetve Jancsi kedd kora hajnalban elutazott Skóciába a barátnőjével, 3 napra (ezt kapta Kaci a 20. szülinapjára Jancsitól), de Alannek kellett kivinnie hajnali 2-kor a buszhoz, R-ba, 20 km-re innen. Persze, hogy ő sem aludt aznap sokat, én sem, majd tegnap a repülőgép késett vagy 2 órát, így az utolsó vonatot nem érték el, csak a legkésőit, ami viszont nem áll meg nálunk már, csak Thurlesbe, szintén 20 km innen, így este 11-kor meg ott szedhette össze a gyerekeket..
Beni meg szerdán Dublinba ment a barátnőjével Gorillaz koncertre és ugyan Sophie apukája hozta-vitte őket, nem tudunk ilyenkor jóízűen aludni..
Egyszóval hullafáradtak vagyunk.
Ebből kifolyólag nem tervezünk semmit a hétvégére.

Viszont tervezni tervezünk: merthogy egy hónap múlva édeskettesben elmegyünk egy normandiai körútra.
A nagy gyerekeink azt gondolták ki, hogy a szülinapomra, a jubileumi házassági évfordulónkra és Alan 50. szülinapjára egy pénzmagot adnának, amiből utazzunk el valahova kettesben.
Már a nyaralásunk előtt eldőlt, hogy a hosszú komppal megyünk át Franciaországba, mert egy 150€-s travel creditünk bent maradna náluk, ha nem használjuk fel még az idén. Persze így, ezzel is jóval (gusztustalanul) drága lett a komp. De saját kocsival megyünk, amit meg nagyon hiányoltunk az idei nyaralásban. Nem konkrétan a saját kocsit persze, hanem azt a szabadságot, amit az ad, hogy azt viszünk-hozunk, amit akarunk, nincs súlyhatár meg mérethatár.
Szóval a szállásokat a héten befoglaltam, 3 különböző helyen leszünk. Szeretnénk a Mont Saint Michel-t megnézni, kimenni az Omaha beachre, elmenni Párizsba, elmenni Rouen-be, a katedrálisba, amit Monet annyiszor lefestett, elmenni az Etretat-hez, Dieppe és Fecampba, kimenni Honfleur-be, Deauville-be. Bayeux annyira nem érdekel minket, azt valószínüleg kihagyjuk.
De persze akarunk calvadost inni, meg igazi cidert.. szóval tervek vannak.

Beninek, a kis csórinak, meg már 26.-án, pénteken suli.. az egyszem már, aki gimis a családból. Ezt is fura megélni.

Lazac írta...

Szuper a nyaralási tervetek és a gyerekeitek meg full cukik, hogy ezt így összeadták. ♥♥ Én már várom onnan is a képeket. :)