2022. augusztus 23., kedd

Nyaralás 2022 - első napok

 Rendezgetem a fotóimat, videóimat a telefonomon, merthogy tele lett a nyaralás végére.
Első reggelünk, a konyha ablakában ezt mutatta a hőmérő.. 


és ilyen a reggel a kilencediken



és esténként felmentünk a tetőre, mert ott legalább mozgott a levegő.. mindannyian nagyon élveztük ezeket az estéket.


A koncertről ideteszek egy videót, amit a Mező Misivel együtt énekeltek, mi éppen a dombon voltunk, ettünk-ittunk.




Aztán a Plázsról, aminek én nagyon örültem, hogy a fiúk is -legálisan- fürödhetnek a budai Dunában. Es komoly rendőri jelenlét volt, mert azok akik a sávon kívül mertek úszni, azt a motorcsónakos rendőrök kergették ki a partra.






Aztán a Visegrádi várról, ahol azt hittük, hogy enyhébb lesz az idő, de be kellett hogy lássuk, nem volt olyan, hogy “enyhe”.. itt is az árnyékban közlekedtünk, ahol csak tudtunk.
Egy full random sztori ide tartozik: menetelünk sorban a várban, szemben jönnek emberek, mikor az egyik családból kiszúrtam az apukát.. mondtam a fiúknak, hogy állj, én ezt a faszit ismerem.. volt -általános iskolás- osztálytársam volt, akivel 30 sok éve nem találkoztunk.. de a fb ilyenkor micsoda jó, hiszen ott ismerősök vagyunk és felismertem. Nagyon örültünk egymásnak.







Ha már Visegrádon jártunk, előtte körbe hordoztam a fiúkat, hogy hol is laktam gyerekként (ezerszer költöztünk, 3 általánosba jártam emiatt) és megmutattam, hogy hol tanultam meg síelni, majd elvittük őket bobozni, meg gokartozni.








3 megjegyzés:

Lazac írta...

Jöhetnek ám még képek, nagyon klassz volt a program. :) Én szóltam előre, hogy meleg lesz. :):) Az idei nyár ilyen volt, júniustól zsinórban, most egy picit enyhébb már, szerencsére. :)

Verus írta...

Ok, pakolgatom ám, apránként. :)
Az az igazság, hogy meleg volt, és én bírom/bírtam, de Alan nagyon nem, minden baja is volt a melegtől.

Lazac írta...

Nekem is, én is utálom, de ugye a fókatest ezt okozza nálam. :):)