2021. június 8., kedd

Hosszú hétvége

 Ahogy írtam is, nem terveztünk semmit, habár volt lelkiismeretfurdalásom kicsit, hogy nem megyünk el sehova, mert milyen szép idők vannak.. de pl Tomiék, akik csak egy órára laknak a tengertől, küldött fotót reggel 8.30-kor, hogy az Inch már akkor tele volt.. 
De mindenki megnyugtatott, hogy úgy sem akarnak korán kelni, úgyhogy no para..
Így szombaton a mi szobánkat takarítottam ki (vettünk egy szőnyegtisztítót pár hete és azzal), vasárnap Beniét, éljen a pihenés. :) 
Kint lógtunk amúgy a kertben, ott is ebédeltünk, meg a kutyát fárasztottuk.
Közben Alan bújja a netet hetek óta, hogy kéne egy bringaszállító a kocsira, ha megyünk le Corkba, milyen jó lenne levinni a bicajokat.. de a 4-es olyan €400, a 3-as meg €300-tól indul.. és hát ez nem olcsó.. használtan meg esélyünk sincs lecsapni, mert kb 5 perc alatt elkapkodják.
Hétfőn bedagasztottam a pizzatésztát, már sütném őket meg, mikor mondja, hogy 20 perce tettek fel egy 3-as Thulet az adverts-re.. licitáljon-e rá? Mert hogy “csak” 3-as, de mi 4en vagyunk.. megdumáltuk, hogy ennél jobbat, olcsóbbat úgy sem fogunk kapni, így sikerült lecsapni rá, de úgy hogy még aznap el is hozzuk.. mivel Tramoreban volt, összeszedtük a srácokat, hogy akkor egy délutáni fürdés is lesz. 
Így is lett, hogy akkor végül csak lementünk a tengerhez. Fél 4-re értünk le, 6-ig fürödtek. Jó szeles volt, a boardokat elfelejtettük levinni, ennyire random volt, nem tudtam én sem átgondolni, hogy mi kellhet, (pl Marci pulcsijában ülök a tengerparton, mert itthon 20on fokban a fene gondolt arra, hogy ott lent esetleg majd kelleni fog majd a pulcsi) és annak ellenére, hogy a dublini út már be volt dugulva, így is alig találtunk parkolóhelyet. 












És ide is teszek egy bónusz képet, 10 éve ilyenkor, az Inchen..






2 megjegyzés:

Lazac írta...

Jaj azok a 10 évvel ezelőtti képek! ♥♥♥♥ Annyira cukik! ♥♥
Most meg már fókából vannak? Brr, ahogy elnéztem, hogy bemennek a vízbe!!!! :)
Jó, hogy lecsaptatok a szállítóra, ha már annyira nem égető, később lehet venni 4-est, ezt meg eladni.:)
Régi szép emlékek az Inch-ről ♥♥♥ Még mindig az a kép van kint a blogon nálam.:):)

Verus írta...

Ugye? 😍😍 Az Inch szerintem mindenkit megfog, aki egyszer oda elmegy. 😍
Állítólag meleg volt a víz.. hát nem tudom 😂