2021. június 12., szombat

A második dózis

 Tegnap letelt a 28 nap az első oltás után, megvolt a délutáni időpontom a következő oltásra. 
Úgyhogy 7 nap és élvezhetem a “vaccine bonus” előnyeit. 
Amúgy kicsit fáj a karom, de ennyi eddig, remélem semmi más nem lesz.
Ha már oltás, hadd írjam le, hogy kedves barátunk imádkozik érettünk, (bazdmeg) mert hát.. ugye kitudjamivanbenne.. mindezt elektromos cigit szívva mondja ám, majdhogynem parizert zabálva. 
De akkor ideteszem az egyik kedvencemet is, amit Alan olvasott fel nekem minap, mert ő még van annyira elvetemült, hogy különféle külföldi utazós csoportokban bent van, amik lassan a covix alatt egy konteós agybeteg csoportokká váltak, és hiába minden, ha az admin hülye, akkor a csoport is abba az irányba megy. 
Na szóval: 

Szeretném megkérdezni, hogy okkal tarthatunk e attól, hogy a beoltottak bőrükön, lélegzetükön keresztül tüskefehérjéket terjesztenek, ami aktív biológiai fegyver és pont arra lett kitalálva, hogy megfertőzze és kiirtsa az emberiséget…? Ez azért is lényeges lenne, mert a párom idősgondozó és a gondozottja már mind a két oltást megkapta és bár régebben is voltak menstruációs zavarai, de most két hetente jött meg a vérzése egy ideje.. okozhatja e esetleg a gondozottja által termelt és bőrérintkezés által szervezetébe hatoló tüskefehérje? Mert ha igen, akkor igazándiból senki sincs biztonságban, nem tudom ez ellen lehet e bármit is tenni? Istentől megáldott szép napot kívánok és bízom benne, hogy kapok választ.

🤦‍♀️Éljen az idiotizmus! 

Olvastam egy jó cikket a Karikó Katalinnal, ő mondta azt, hogy nem lehet olyanokat meggyőzni tudományos eredményekkel, akiknek az alapvető biológiai ismerete sincs meg. 
Én csak annyit mondok, szegény Boncz Géza után szabadon:
Alsó fiókot nem húzunk ki. 



5 megjegyzés:

Lazac írta...

Bazmg! Na nekem is van egy ilyen itthon. :D:D:D:D
És akkor idézem Gabent szabadon az Üvegtigrisből
- Itt mindenki hülye?
- Itt? Mindenki! :):)
Nekem még mindig fáj egy kicsit a karom (szerdán kaptam meg a chippet :D ) és még be van duzzadva a nyirokcsomóm is hónaljban, de legalább reagált a szervezetem rá. Ennyi és nem több.
Tegnap a családtagom még azt is közzétette ( a fészbukon), hogy Írországban mindent IS szabad, és akkor ilyenkor mi is van? :D:D:D Hát, mondtam neki, hogy nem kell mindent elhinni, amit valaki leír valahova. :D

Verus írta...

😝😂
Na, mesèlj, mi mindent is szabad itten nekünk... Hagytudjammá’ 😅

Lazac írta...

Mindenhova is mehettek, minden nyitva, nem kell sem maszk, sem semmi. :):) Teljesen szabad az élet. :):) Na, mit szólsz? :):)

Verus írta...

Áhhhá.. ok, itt nincs külön kártya, mint Nektek otthon. Emiatt, nincs beltéri étkezés, június 7.-ével nyithattak csak ki a bárok, éttermek, odakinti fogyasztással. Esküvőn még mindig csak 25 ember lehet, nincs keresztelés, bérmálás, diplomaosztó, ballagás.. június 7.-én nyitottak ki a fittnesztermek,uszodák, de csak egyéni foglalkozás lehet. Maszk elvileg kötelező minden beltéri helyen. A vakcinálatlan ember egy azaz egy másik nem oltottal találkozhat beltérben. Kültéri programokat most kezdték el teszt jelleggel, a minimum 5000 főt befogadó (stadion pl) fogadhat max 200 főt.. ha jól mennek a dolgok, július 7.-ével újabb lazítások lesznek, igaz, itt sokkal nagyobb arányban akarnak oltást az emberek, mint odahaza.
Messze van még az a szabad élet. 😉

Lazac írta...

Köszi. Igen kb így gondoltam én is, hogy enyhítés már van, de messze nem az a háváj dizsi, mint amiről itt egyesek posztolnak a fészbukon, hogy ott mennyire fasza már minden. Az egyik legszigorúbb rendelkezésű ország volt, ahogy írtad sokszor, gondoltam, hogy most nem fognak homlokegyenest szembe menni mindennel is. No de egy konteóssal vitázni olyan, mint lóval imádkozni :)