2020. október 19., hétfő

Ennyi volt

 Szerda éjféltől bevezetik a Level 5-öt, 6 hétre.
Maradhatunk 5 km-n belül. Akkor most sokkal szebbnek tűnik az a szombati túra.
Közben csomó f*szságot csinálnak.. a hülye GAA meccsek, lóverseny mehet, nem gond. (konkrétan egy góc a meccs utáni ünneplőkhöz köthető, a megnyert kupából ivott mindenki..idióták) 
Közben a collegeban is lett pozitív eset, amit kb úgy kezelnek (mmint a kontakt kutatást) mint ahogy az eddigi megelőző intézkedéseket. Szarul.
A mi életünkben milyen változás lesz? 
A suli megy tovább.. a munkahelyemen holnap/holnapután többet fogunk tudni, lehet, hogy újra kivezénylik a tanulókat az utcára, így kevesebb munkánk lesz. De ez kérdéses. A házassági évfordulónk és a Halloween úgy lesz megtartva, mint a Húsvét.. Alan szülinapja után lesz csak vége ennek a 6 hétnek, így valszeg azt is Kari/Tomi nélkül fogjuk megünnepelni. Kari diplomaátadójáról -mmint az onlineról- semmi hír.
Kari mától nem dolgozik, bezárt a kávézó takeaway-es része is, így csak reménykedünk, hogy fogja kapni a Covid-payment-et.
Jancsinak az egyetem ugyanúgy működik, ahogy eddig.. 85% online, a maradékra be kell mennie.
Hannáékról illetve a karácsonyi hazajövetelükről nincs hír.
Hülye covix. Ennyi. 

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Ó, de nagyon sajnálom ezt az egészet. :( A gyerekek szempontjából most ez nagyon nem jön ki jól nektek. A távol élőkkel nem tudtok találkozni és a beszűkült élet télen annyira nem fasza. Mert amíg jó volt az idő legalább az udvaron tudtatok piknikezni, de bezárva lenni a lakásba az nagyon nem cool dolog. :( 6 hét, az egy örökkévalóságnak hangzik.:( A parkba azért még ki tudtok menni, az 5 km-en belül van. Kitartás majd csak elmúlik ez a faxság is egyszer ♥♥♥

Verus írta...

Köszi szépen, most minden kedves, bíztató szó jól jön. Fent és lent vagyunk, hol ez, hol az.
Engem pl rettenetesen nyomaszt az, ami a munkahelyemen van, eddig ui NEM engedték, hogy maszkot hordjunk, miközben volt, hogy 150 ember között voltunk. Ez qrva nagy stresszt hozott az életembe, mert ha a családomból megbetegszik valaki, én hoztam haza, én tehetek róla... az hogy én stresszes vagyok, kihat a családomra.. szóval fasza öngerjesztő folyamat. Na, nem nyafogok tovább, köszi még1*, puszi!