2020. május 22., péntek

Szabadság..

..na nem a megszorítások enyhültek ám, csak most itthon vagyok 2 hét szabin. 

A júniusi bank holiday után megyek csak vissza dolgozni, a jelen állás szerint jún. 15.- ével visszatérünk a normál munkarendhez, ezen én még agyalgok, hogy mégis miként lesz nálunk megtartva a 2 m-es távolság..merthogy a maszk végül nem lett kötelező az országban, csak ajánlják, ha tömegközlekedik az ember, vagy pl boltba megy, ahol sok ember lehet. Értem én, ha kötelező lenne, akkor biztosítani kellene a maszkot azoknak is, akiknek nincs pénzük megvenni, illetve osztogatni a boltoknál/buszokon, erre meg nincs fedezet. Így is mindennap arról szólnak a hírek, hogy mekkora veszteség ez az egész az országnak. 
Közben meg az igazi szakemberek próbálják győzködni a népet, hogy hordják, pl Kari immunológia professzorja is videón mutatja be, hogy varrás tudás sem kell egy alap maszkhoz. 
Ez a kassza.. kaptam plexi falat, de ha újra beindul az élet nálunk, akkor ott ketten kell, hogy álljunk.. 20 centi max a távolság köztem meg a főnök közt. 🤐🤐


A szabadságom első napján elvittük Alan bringáját a közeli -15 km-re lévő- bringaszervizbe, hétfő óta ők is kinyithattak. Alan közel 60 napja nem vezetett, egyikőnk sem hagyta el a falut várost 60 napja, fura volt.. 60 napja először ment Lidlbe, én meg mutogattam, hogy milyen szabályok vannak. 

Merthogy megjöttek a maszkok! J 2 hete adta fel, lassacskán ideért Magyarországról. 
Ilyen szépek, 

és mellé raktam azt a borzadványt, amit az itteni magyar nő varrt.. 



Amíg vártunk a maszkokra, megdumáltuk Alannel, hogy befektetünk egy kis pénzt és varratunk J-val maszkokat, itt meg eladjuk. Mindenki jól járna, bízzunk benne. 

Ami pedig szintén végre-végre megérkezett, az a Milánóból rendelt szipiszupi kávéfőzőnk.. aki ismer, tudja, hogy kávé őrültek vagyunk. 
Évek óta nézegettük a Phillips lattego-ját.. azért azt, mert abban kerámia őrlő van, és spéci vízszűrő. De mindig volt valami, ami miatt nem vettük meg.. itt ugye nem is lehet kapni, úgyhogy eleve az utazásaink közben jött elő, (Magyarországról vagy Németországból tudtuk volna elhozni) ..de sosem fért volna be a kocsiba. Többek közt. 
Most meg, ha már nem utazgatjuk el azt a rengeteg sok pénzt 😉😂, akkor úgy döntöttük, hogy berendelünk egy gépet magunknak. Battyameg. 
Ez a cég ugyan olasz, de van ír telephelye, így a garanciát is tudjuk használni, ha valaha szükség lenne rá. 




Az idő ma amúgy fejfájdítóan változékony, de hét közben tudtunk napozni, kertben lógni, és Beni nagy örömére előkerült a viking sakk, úgyhogy azt is játszottunk. 







Ezek az eprek.. a rávaló madár-távoltartó-hálót még várom, hetekkel ezelőtt megrendeltem, de még nem is érnek, így nem aggódok. 



A jövő hét melegnek ígérkezik, Beninek ugyan mindennap vizsgázni kell, de délutánonként nyaralunk. 😉

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Közétek is kellene egy plexi fal a munkahelyen, ha beindul újra az élet! Hogy képzelték a kötelező távolságtartás mellett ezt, hogy fél méter sincs meg?
Mindenki szép, de bocsáss meg nekem a kávéfőző visz mindent! ♥ Imádom ezeket a kütyüket, amikkel isteni kávékat lehet csinálni. Ezért is járok olyan szívesen a lányaimhoz. :D:D:D:D Na jó, nemcsak ezért, de hát na!
Lars milyen kis diszkréten őszül.:)
Jó szabizást kívánok Neked és legyen mindenki továbbra is jól ♥♥

Verus írta...

Szerintem sem ártana, vagy, nem engedem oda magam mellé a főnököt. 🤐🤣 Amúgy, egy hete sem keződtek meg a lazítások, de már most megy a lobbizás, hogy vigyék le egy méterre a kötelező távolságot, “jó lesz az úgy is” ..
A kávéfőző isteni, a tegnapi reggelihez még Beni is kért egy kiskamasz-cappucinot (nem ïzlett neki, mondjuk) de még azt is beizgatta, aki sosem kávézna. 😜 hát nagy üzemben megy most. 👌
Lars elkezdett őszülni, de egy cseppet sem lett öregesebb, annyi energiája van, hogy egész nap labdázna, ha lenne kivel.
Köszipuszi!