2020. május 5., kedd

Lockdown 6. hét

Megkezdtük a 6. hetet is ebben a szigorú korlátozásokban, sok változás nem lesz most még 2 hétig.. a nagy extra, hogy már 5 km-re is el lehet menni a lakhelytől, testedzés keretében.
Kinyomtattuk a kormány tervét, hogy jobban át tudjuk nézni.. hát elég sz*rul hangzik az, hogy Tomiékkal csak július végén láthatjuk majd egymást. Addig ugyanis kilométer-korlátozás lesz, plusz el kell kerülni a nem-szükséges utazásokat. 
Kari és Jancsi sem találkozhatnak a szerelmeikkel, még egy ideig. 
(Helyi ismerős hívta Alant minap, beszélgettek kivel-mi van.. és furán nem értette az illető, hogy miért nem “szöknek” át Kariék egymáshoz, depláne, hogy Eoin a helyi patikában gyakornokoskodik.. csakmert ők azért bbq-znak a barátokkal hetente egyszer, hiába nem lehet.. és tényleg nem értette azt, hogy Kariék nem akarják egymás családját kitenni semmi kockázatnak.)
A maszk viselését meg nem tették kötelezővé, de úgy gondolom, hogy nem lesz más választás itt sem, vannak helyzetek, amikor megoldhatatlan a távolságtartás. 
Úgyhogy azokat a sz@r maszkokat, amit rendeltem egy helyi magyar nőtől, besüllyesztettem a fiókba, ui már foszlik, nem bírja a mosást és egy barátunk uncsitesójától rendeltem Magyarországról. Ha megérkeznek, lefotózom, milyen más a kettő, és halkan jegyzem meg, hogy ugyanannyiba került. 

Eltelt az 5 szabadnapom, ezidő alatt sütöttem..

Kávékrémes tortát: 




Fehércsokimousse-os csokitortát: 



A fiúk is fellapozták Murielle könyvét és sütöttek egy csokis-narancsos tortát:




Anyák napjára kaptam kártyát, orgonát a saját bokrunkról, kényeztető fürdőt- gyertyával és virágszirmokkal, meg telefonhívást a nem itthon lakó gyerekeimtől. 💝
Az időjárás elkényeztetett, nyár volt megint 3 napon át, piknikeztünk a kertben, burgereztünk, fagyiztunk-söröztünk, sokat bicajoztunk, mar konkrétan fáj a sejhajom a nyeregtől, kosaraztunk.. ma már jött a lehűlés előszele, ki is mostam gyorsan minden ágyneműt kb egy óra alatt meg is száradt minden odakint. 






Holnaptól eső, szél és hideg jön.. azért remélem fűteni nem kell..




4 megjegyzés:

Lazac írta...

Szerintem a Ti gyerekeitek tőletek örökölték ezt a felelősségteljes gondolkodást. ♥
Mások meg nem ilyenek, itt is vannak olyanok, hogy megáll az ember esze, miket ki nem találnak, csak, hogy kijátsszák a rendeleteket!
Nagyon csodálatosak a sütijeid, biztosan finomak is voltak. Na akkor most már örülök, hogy nem para volt részemről, hogy lemondtam a repjegyet, ha országon belül is csak július végére tesznek engedményeket. Jó egészséget kívánok Nektek továbbra is és ilyen szívet-lelket melengető bejegyzéseket is várok még sokat! ♥♥♥

Verus írta...

Köszi, hogy így latod, gondolod! 💝
Egyáltalán nem volt para, lassan mar a jövő nyárban sem lehet az ember biztos. Apropó, van vmi fejlemény a repjegyeket illetően?

Lazac írta...

Nincs, nem kaptam vissza az árát, de azt írták, lehet több hónap is lesz, mert sok a lemondás, ezeket fel kell dolgozniuk. Remélem azért visszautalják 800 € volt, az nem kevés.:):) Optimista vagyok, biztosan valamennyit visszatartanak belőle, de még a Toszkán repjegyeket sem kaptuk meg. Pedig azt egy hónappal előbb lemondtuk. Mindenhol befogadták a lemondást, csak nehezen utalnak visszafelé.:)

Verus írta...

Remélem, hogy azért mihamarabb visszautalják a pénzt!