2020. május 17., vasárnap

Lockdown 7. hét

Az elmúlt hetet nekem beárnyékolta az, hogy előjött a szédülésem, még vasárnap. Persze rögtön elkezdtem a gyógyszert szedni, de az alapból 3 nap, míg hat.. csináltam a manővert is, de őszintén, ezt a rohamot most nehezen éltem meg. Nem tudtam aludni, mert csak ülve tudtam lenni, de attól meg megfájdult a nyakam..mindegy.. csütörtök volt az első nap, hogy végigaludtam az éjszakát.
Persze alig volt gyógyszerem, de akart a franc elmenni az orvoshoz.. úgyhogy telefonálgattam egy sort, és tök jól működik a rendszer: az orvos elküldte emailben a receptet a patikusnak, ő pedig felhívott, mikor összerakta a gyógyszereket.(mert akkor már a fiúk asztma gyógyszerét is kértem, hogy rakja össze)
Elmentem ugyan dolgozni, de elég vacakul voltam, úgyhogy csak lézengtem a kasszában. 
Amúgy az első adag kadét újra jön a college-ba, június közepe környékén, addig meg mennek az előkészületek, hogy megfeleljen minden az előírtaknak. 
Pl végre valahára lesz plexi falam is a kasszánál.. már csak a készpénz-mentességet kellene erőltetni. 

A héten jönnének a barátaink, és miattuk már januárban kértem 3 szabadnapot, amit ki kell így is vennem, hiába nem jönnek. Úgyhogy hétfőn és szerdán megyek még melózni, aztán majd’ két hét szabi. Persze szigorúan itthon. 

Mert ugyan holnap kezdődik az enyhítés első fázisa, (3 hétig tart) de amit enyhítenek, az miránk nincs nagy hatással.. pl a kültéri dolgozók visszatérhetnek a munkába, meg bizonyos üzletek kinyithatnak, de én tuti nem fogok 3 primula miatt elrongyolni a garden centerbe.. Az 5 km marad, annyi extra, hogy már találkozhatnak a nem egy háztartásban élők (4 főig) odakint, betartva a 2 métert. Ez nálunk a gyerekekre lesz majd hatással, de amíg nincs  rendes maszk, nem engedem el őket. Az asztma nem múlik el az enyhítéssel, az asztma-covid kombó meg nem hangzik jól. 

Beninek és Marcinak még két hét a suliból, aztán befejeződik ez a tanév.
Beni bevállalta, hogy részt vesz abban, hogy 10-15-en eléneklik a Dance Monkey-t, amit a zenei direktorunk összevág, megszerkeszt és csinálnak egy karantén zenei videót. 
Ennek a videóit csináltuk most 2 napig, én voltam a videós, Alan tartotta a dalszöveget a gyereknek, h ne battya el.. vicces volt. 



Alan közben personal best-et döntött, a nagy Cloone körözéssel.. egy hét alatt több, mint 392 km. 

A héten egy kakaós csigára futotta csak, illetve ma összedobtam egy gyors crumble-t. 



Csütörtökön elmentünk este kettesben a parkba sétálni, konkrétan senki sem volt, csak pár horgász. 









2 megjegyzés:

Lazac írta...

Ez a park még mindig csodás! Remélem jól fog sikerülni az összevágása a videóknak. Brigiék is csináltak valami hasonlót Koli tanárnőjének, amikor műtötték. Minden gyerek otthonról egy pár másodperces köszöntőt, jókívánságot mondott, és az egyik anyuka összevágta. Nagyon meghatóra sikeredett, még én is pityeregtem rajta egy sort. :)
Te vigyázz magadra nagyon és a fiúk is! Igazad van az asztma nem játék és ezzel a szarral párosítva nem túl jó. Nekem is ezért kell még mindig óvatosabbnak lennem, hiába vannak itt is oldások, az én bajaimmal nem lenne egy sétagalopp a vírus együtt.
Legyetek jól, ez a lényeg. Alannak itt is nagy gratula! Ügyes volt és elképesztően kitartó!

Verus írta...

Köszi Lazac!
A parkkal nagyon szerencsések vagyunk, hogy itt van, és nem zárták le.. hamarosan a rododendronok is virágozni fognak, az is olyan szép, tele van az erdei része.
Aranyos vagy, te is vigyázz magadra, csak egy van belőled, pótolhatatlan vagy. 😘💝