2020. május 21., csütörtök

Dance Monkey

Kész lett a videó, szerintem tök jó lett.. 👏💝

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Nekem is nagyon teszik! Tényleg szuper lett, gratulálok a szereplőknek és annak is, aki összevágta.

Verus írta...

Köszi Lazac!
Képzeld, Alan barátja írt, hogy ez már mennyire egy nagy szar, a videó, a zene, mennyire nem művészi és mennyire nem méltó Benihez, hogy egy ilyenben szerepel.
Szerencsére nem én válaszoltam neki, hanem Alan..🤬💪 Annyit írt neki, hogy ezek a gyerekek 10. hete be vannak zárva, nem találkozhatnak egymással, és ebben ami van, az az, hogy még így is képesek közösen összedolgozni, énekelni, táncikálni, pedig biztosan mind vagy 100szor felvette, ez egy emlék erről a furcsa, szar időszakról, semmi többet nem szabad ebbe belelátni. Komolyan, nem értem ez embereket... 🤐