2018. október 17., szerda

Rápörgünk a hétvégére

Az elmúlt héten volt minden: újabb vihar, ez a Storm Callum nevet kapta, volt megint nagy-nagy szél és eső, majd kellemes tavaszias vasárnap, kint sütkéreztünk, a fiúk kocsit is mostak délután.
Tomi is volt a hétvégén, itthon is aludt. Jól néz ki, gyúrni jár a főnökével, a futást abbahagyta: a térde nem szerette már. Klasszikusan feltankoltuk sütikkel, kajákkal. (még van paradicsomunk a kiskertben és répa is, azt is kapott :P )
Alan islert sütött a srácoknak szombaton, én meg láttam egy szuper videót az egyik oldalon: "Hatalmas fahéjas csiga, karamellizált almával" .. perszehogy megcsináltam vasárnap és ismét rájöttem, hogy semmisem olyan, mint a videókban. Rettentő csúnya, ám isteni finom sütit sikerült csinálnom, ráadásul szinte fillérekből. 
Karamellizált almát kellett egy tortaformába beletenni, és rá a feltekert, hatalmas fahéjas csigát. Majd, amikor kisült, ráfordítani egy tálcára és úgy kell leszedni a tortaformát.. namármost, az én csigám kidagadt, nem  kicsit.. de sebaj, az úgyis az alja lesz.. pofára felfordítom, szépen pattintom le  a karimát és akkor, mint egy átszakadó gát, úgy kezdett szétfolyni az karamellás alma a tetején.. volt mindenütt karamell, de tényleg: nagyon finom lett. Úgyhogy nem adom fel, csinálom majd még.

Vihar utáni csodaszép szivárvány

Őőőő... izéééééé.... 

a maradék tésztából meg ez lett...


Kari vívni jár


De nem most hétvégén, holnap este jönnek Zs-ék és kedd reggelig maradnak. 
Holnap megyünk eléjük Dublinba, így Jancsi és Kaci (J barátnője) megy az esti show-ra, Marci a délelőtti matinén nézi meg Benit, mi pedig holnapután este megyünk Karival, Zs-ékkal együtt.
Hétvégére kirándulást tervezünk, jó időt ígérnek, bízzunk benne. Én is szabadnapokat vettem ki péntekre meg hétfőre, hogy minél többet együtt legyünk.

Kari az egyetem mellett barista egy kávézó-láncnál, csodaszép latte-artokat szokott csinálni.. na nem ezt: ilyet kapok minden reggel Alantől..  :))))


őstehetség


1 megjegyzés:

Lazac írta...

Azt a videót én is láttam, már nem tudom melyik oldalon, de nagyon jópofa volt. Az én habos islerjeim sem úgy sikerültek, mint ahogy a Gasztroangyalban láttam, de jó volt elfogyott ez a lényeg :) A szivárvány egy csúcs, komolyan, a szám is tátva maradt, hogy ennyire tökéletesen le tudtad fotózni! Jó szórakozást a hétvégére. :):) A kávéd meg nagyon csini :D