2009. szeptember 18., péntek

Suli nyúz

A second hand könyvek közül csak 3-at kapott ingyen Tomi, a jobb állapotú használtakért 7 eurót (per darab) kértek, és még 120 eurónyit költöttünk újakra. Annyit tegyünk hozzá, hogy ezek jórészét fogja jövőre is használni.

Minden évben megrendezik a „Fun walk” nevű adománygyűjtő sétát.. minden tanuló kap egy lapot, amire az adományozók odaírják a nevüket, az összeget. Ezt az egyik nap a délutáni tanulás idejében ejti meg az egész iskola, de addig is a lakóhelyükön is lejmolhatnak.. :D Idén extra sportcuccokra költik a pénzt.
Pl. én is adtam a nyáron a helyi junior hurling csapatnak.
Hannus tegnap a lakóparkot járta körbe: 80 eurót gyűjtött, Tomi 2 másikba ment át ma: 74 eurót.
(és ha mindenki csak egy 50-est gyűjt, akkor az közel 14-15 ezer euró plusz a sulinak.. :OO )

A gyerekek angoljára büszkék lehetünk, gond nélkül elvannak, tanulnak, értik a dolgokat.. és én külön büszke vagyok Buddyra, aki megtanította őket, letette az alapokat náluk, nálam. Köszönjük a sok-sok türelmet Buddy!
Visszakanyarodva: Hanna oszt.társnői ugye tudták, hogy az apukájuktól tanultak angolul, de csak most döbbentek rá, hogy az apjuk is magyar, és még itthon sem beszélünk angolul.. :D

A suliban minden évben előadnak egy musicalt, pl. tavaly a Grease-t. Év elején mondták, hogy a TY-nak (Hannáék) mindenképpen kell benne szerepelniük, de a nagyobb szerepekre válogatás lesz. Az idei musical: The Wiz.
Őszintén… fogalmam sem volt, hogy ez mi. Kis utána-olvasás: az Óz nagy sikere után/miatt Jacko megírta a musical fekete változatát, és Diana Ross-szal a címszerepben adták elő a 70-es években. (Jackson volt a Madárijesztő)
Hannus elment a meghallgatásra, bejutott, de miután kiderült, hogy november 12.-én lesz az előadás, és a megkapott 3 számot, hogy próbálgassa hétfőig.. nos, másnap visszaadta, hogy inkább a kórusban szeretne lenni. Azt mondta, hogy eleve feketék után énekelni valamit nem egyszerű, de hogy mindezt 2 hónap alatt betanulni.. kizárt, nem akar leégni, plusz színészkedni angolul sem lenne neki egyszerű, még.

Szerdán indulnak Hannusék Delphi-be, be is van zsongva rendesen a Lyány. Kijelentette, hogy mindent meg fog kóstolni :O, ami csak azért mókás, mert nála finnyásabbat nem igen ismerek. :DDD




10 megjegyzés:

Ann írta...

Nagyon érdekes dolgok történnek :)
Buddyt nem lehetne kölcsönkérni, angoltanítás céljából? :P

verbena írta...

Hehhhe.. :D

Jovi írta...

Ann, nekem van elsőbbségem! ;) :P

Ann írta...

Jovi, mé, lestoppoltad??? Ez neméééér! :( Buta maradok :(((

Jovi írta...

Ann, tudod, mit? Aki előbb odaér, azé Buddy! Természetesen csak az inglistícsör része, a többit meghagyjuk verbenának :D Esetleg osztozhatunk rajta. Mármint a tudásán :D

Jovi írta...

A vicc az, hogy -nem is én lennék-, már kétszer kommenteltem ide, de nem azt, amit akartam:)
Sztem Hannus tutira megcsinálta volna! Persze, értem én az aggályait. Így legfeljebb majd fogja a fejét, h es. ő jobban nyomta volna, mint az, aki megkapja a szerepet.
Ez a pénzgyűjtés is érdekes. Ügyesek a srácok, hogy ennyit "kaszáltak" :D

verbena írta...

A pénzgyűjtésről: nekem is fura volt, de a srácok együtt mentek, Kari, Beni és Hannus, míg Tomival Kari és Imi egy magyar kissrác, akivel nagyon jóban vannak, de még nem gimis, csak úgy ment Tomival ő is. Szóval nem is igazán "feladat" volt, hanem móka is... És ha azt nézed, hogy sok "apróból" mennyi pénzt összerak még a suli..

verbena írta...

A musicallel kapcs..: nagyon le volt lombozódva, de tényleg nem egyszerű dalokat adtak oda "gyakorlásra" és csak egyszer-kétszer gyakorolnának hetente.. :O

mady írta...

Az a baj, hogy itt a csalók már elvették az önkéntes adományozók kedvét is!

Lipi írta...

Örülök a sok jó hírnek: a sikeres "gyűjtőakciónak", a kirándulásnak, a beilleszkedésnek és Hannus nyelvtudásához és beválogatásához külön gratula (mindannyiótoknak)! :)