2009. szeptember 23., szerda

kirándulás

Ma túladtunk Hannuson, délután beszéltünk telefonon, addigra már túl is voltak a szörfözés programon.

És mivel ma a gimiben tanításmentes nap volt, az idő is remeknek ígérkezett, és még szabadnapos is lettem/vagyok, elmentünk megint Glendalough-ba.
Szuper jó volt, most egy másik túra-útvonalon mentünk, (van vagy 6) a végén megint kifeküdtünk a -z én általam csak "Nagyrétnek" nevezett- réten, aztán fociztunk egy kicsit.
Este meg még, a nap záróakkordjaként Kari és Tomi elmentek úszni a helyi usziba, míg mi vettünk valami gyorsan összedobható vacsit a Dunnes-ban.
Tiszta hétvége fílingünk volt, mindenki tök fáradt, sztem senkit nem kell ma noszogatni, hogy "tessék lefeküdni" ..

"Így kergettem el a gonosz varjút.."






A legutóbbi kirándulásunk után lett egy pár mókás fotónk, a vízesés mellett állókról.. nos, lettek újabbak, immár tudatosan:




Nincsenek megjegyzések: