2008. november 20., csütörtök

és még

A héten volt Márton-nap, a kis névnapos kapott egy nagy doboz smarties-t, és egy angol abc-s mesekönyvet.


És ami tök jó, hogy elkezdte érdekelni (ezért is a könyv) az angol, eddig alapvetően hidegen hagyta.

*****

Nagyon sokat zenélnek.. sztem tök profin adnak már elő pl. a Hair-ből egy-egy számot.. Hannus nagy örömére.
És furcsa látni, azt, ahogy belenevelődik a gyerekekbe egy-egy Nagy Kedvenc.. merthogy Hannus-Tomi nem igazán csak Kalákán nőttek fel.. a blues-t és az rnb-t hallgatták -akarva-akaratlanul, és a Hair volt a "bölcsődaluk"... és hogy ez visszaköszön.

***********

Jancsi egyik nap nem akart az apja poharából inni...
- Miért?
- Nem akarok én is lebénulni...
És tök jó, hogy ezen már tudtunk jóízűen röhögni.

7 megjegyzés:

vero írta...

Édes ez a kép!
Mikorra várható az átsorolás (adóilag)?

verbena írta...

Hmm.. jó kérdés.. van akinek 12 hét volt, van akinek 8 hónap. Hivatalosan 8-12 hét...
De bizakodóak vagyunk, hogy hamar.
Az már tuti, h ha kivesznek, és visszakapom a sok pízt, veszünk egy üveg gint, és koccintunk.. ;)

vero írta...

Szorítok, hogy minél előbb! :)
Miért pont gint? Csak úgy? :D

verbena írta...

Hát azért gint, mert Buddy inna egy gin-tonikot, én meg egy gin-narancsot.. ehhez már csak a gin hiányzik. :P

vero írta...

:D
(Én a gin-tonikra szavazok ;))

Ágnes írta...

én is írtam...elveszett???

Iboly írta...

A gyerekek annyira őszinték! :)