2023. február 12., vasárnap

Mindenféle

 Kari végül bő egy hetet maradt itthon, ma megy csak haza. 
Mindketten szeretjük, ha a “nagyok” hazajönnek, jó gyerekek nagyon.
Pénteken nem dolgozott, Eoin sem, így ő is átjött a hétvégére, és aznap ők főztek. 
Stir fry volt, meg az a portugál vaníliás süti. Nagyon finom volt, jól esett és pikk-pakk elfogyott minden.
Tomi is beugrott szombaton egy kávéra, Jancsi is itthon van, szóval megint telt házas a hétvégénk.
Kari és Tomi meg úgy döntöttek, hogy elmennek együtt a Sopron Fest-re. Megvettek mindent, vip jegy, bécsi reptér, onnan vonattal Sopronba. A legviccesebb, hogy pont abban a szállodában fognak megszállni, ahová ‘95 októberében mentünk a 2 és fél éves Hannával meg a 7-8 hónapos Tomikával, a házassági évfordulónkon. (Sopronba mentünk nászútra) Szóval Tominak mondtuk is, hogy “hazajár” abba a szállodába :)

Nemrégiben láttam az instán egy nagyon jól kinéző mákos citromtortát. Úgyhogy jól el is határoztam, hogy ezt megcsinálom Alannek, cukormentesen (lisztmentesen is lehetett volna, mert csak 80 g kellett bele, de nem volt itthon alternatív liszt, úgyhogy csak cukormentes lett.) 
Tegnap megcsináltam, nagyon finom lett, a citromkrém miatt nincs olyan “nehéz” érzete a sütinek. 
Tegnap amúgy is sütős napom volt, a nagy létszám miatt házi pizzát csináltam, másfél kiló lisztből.




Az esküvőig már kevesebb, mint 60 nap van, jó közel van már. Én online megvettem a ruhámat, a cipőmet és minden jó lett elsőre. A fiúk jönnek most, de hamarosan nekik is meg lesz a szerelésük. Fodrász lebeszélve, a makeup-ot Kaci csinálja meg nekünk, körmöshöz meg nem megyek lol (pénteken megyek egy SOS hajvágásra, mert kicsit most visszanövesztem a hajamat, hogy lehessen vmit csinálni vele, de a fülem/nyakamnál már tökre idegesít..) 

Kedden megyünk a nagykövetségre, lejár az útlevelünk, meg kell újítani. Marci már elintézte a múlt héten az övét, az egyetemtől kb 15 perc séta neki. Nekem fél napot ki kell vennem, plusz 300 km.. de hát ez van. Beninek meg épp egy hét szünet van a suliban. 





4 megjegyzés:

Lazac írta...

Nagyon szép lett ez a citromos torta, szinte beleharapnék. Recept is van? :) A pizza mennyiség meg hűha, de hát sokan is vagytok rá, úgyhogy kell ennyi. ♥
Én nagyon szeretném látni a ruhát is meg a cipőt is már, de kibírom még 60 napig. :) Müchenben lesz az esküvő, vagy arra hazajönnek mindketten?

Verus írta...

A receptet átküldöm mindjárt, nem titok, csak ide nem tudok weboldal linket betenni.
A pizza hát ja… ez van, sokan is vagyunk, szeretik is.. tudod, hogy van ez, ha valami a család fogára való.. :)
Amint tudok lőni egy normális fotót, átküldök képet. Az esküvő itt lesz, egy púpos helyen, majd azt is elküldöm. Mindenki iderepül, aki nem itt él.. majd mesélek 😘💝

Lazac írta...

Mindent IS köszönök. :):*

Agyrágóbogár írta...

Ez a mákos torta engem is érdekel!
Esetleg átküldöd? bogár.agyrago@gmail.com

Amúgy ez a blogger meg van kergülve, nem akar engedni megjegyzéseket írni, kész harc amíg sikerül :O