2023. február 19., vasárnap

Tavasz van. Pont.

 Riogatnak minket, hogy jön a “Beast from the East 2.” .. ami vagy jön, vagy nem, de emiatt előbb rendeltünk olajat (aznap, pénteken ki is szállították).
Én személy szerint nem bánnám, szeretem a havat, azt sem bánnám, ha két napig nem kéne dolgozni menni.. de ha jön is, tuti hétvégén lesz akkora hó, hogy megáll majd az ország. 

Közben olyan élet lett a környező fákon, bokrokban, minden madár énekel, csicsereg. A levegő is tavasz illatú, melegebbek is a nappalok, és a kiskertem úgy döntött, hogy tavasz van. És kész.




Közben ez a hétvége is majdnem full house volt, ui Kari végre talált egy vezető oktatót a környéken, akivel az első óráját szombatra meg is beszélte. Így ő is újra hazajött, sőt, így akkor extrában is fog majd hazajárni, a vezetések miatt. Minimum 12 órát kell vennie, mielőtt mehet vizsgázni. (Eoin pénteken fog majd vizsgázni menni, és hiába fejezte be a 12 óráját még tavaly, olyan várólista van ott is.. persze hol nincs ebben az országban..) 
Így ha már sokan voltunk, kipróbáltam egy német receptet, amit az instán láttam.. nagyon primitív: kész leveles tésztával kibélelünk egy tortaformát, csinálni kell egy liter tejből egy sűrű vanília pudingot, ha kihűlt, ez megy alulra. Fagyasztott vegyes bogyós gyümikből csináltam egy lekvárszerűséget, amit kis kukoricakeményítővel még besűrítettem, ez ment a puding tetejére. És egy óra alatt készre sütöttem. Nem nagy cucc, viszont a gyerekek (aki technikailag nem azok, de ízlésben meg még sokszor azok..) nagyon szerették.


Jövő hétvégén szülinapozunk, Marci lesz 20 éves kedden. 
Ami nem fair, nem lehet ilyen “öreg” a kisMarcika.. 

1 megjegyzés:

Lazac írta...

Jaj a kis Marci, de tényleg? Igaz a legkisebbek is már 16 évesek mint Koli és Beni, mit várunk a nagyobbaktól, nem igaz? :):):) Néha nekem is félelmetes kimondani, amikor megkérdezik, mennyi idősek a gyerekeim, hogy az egyik 46 a másik 43. Wtf? Mikor lettek ennyi idősek?