2023. február 8., szerda

Hosszú hétvége

 Tavaly úgy döntött a kormány, hogy bevezetnek egy extra bank holiday hétfőt februárban. Ez lett a St Brigid napja, úgyhogy erre a hosszú hétvégére hazajött majdnem mindenki, ( Jancsi nem, mert ő inkább Augsburgba repült Kacihez erre a 3 napra.) 
Kariék pár nappal korábban érkeztek haza Svájcból. Életük első síelésén voltak, egy hetet voltak ott, egy német barátnőjük és annak a családjával/barátaikkal.
Olyan fantasztikus helyen voltak, végignéztük az összes fotóját, videóját, tényleg lélegzetelállító volt. Nagyon élvezték a síelést, Karinak nagyon jól is ment, a 3. napon már olyan pályákon ment, ami középhaladónak volt jelölve.. szóval valószínűleg mennek még. 








Tök jókat dumáltunk, játszottunk sokat, sütöttünk-főztünk. 
Szombaton nagyon szép időnk volt, úgyhogy kicsit rendet tettünk a kertben is, Alan lenyírta a füvet, én levagdostam a szomszéd átnyúló gazait.
Hétfőn is még nagyon tavaszias volt az idő, Beni átment az egyik haverjához burgerezni, Alan meg kitalálta, hogy menne egyet a bicaján, úgyhogy én összeszedtem az itthon lévőket plusz Larsiet és Alan után autóztunk a Kilcooley Abbey-hez, sétáltunk egy nagyot, Lars konkrétan rongyként kifeküdt a nap végén.. aznap túrós pogácsát sütöttem (a babgulyás mellé) azt vittünk meg forró teát a bringásnak, szóval jó kis délutánunk volt.










3 megjegyzés:

Lazac írta...

Nagyon szépek Kari fotó is, de a Tietek is nagyon tetszik. Nekem Írország marad az örök szerelem, meg Skócia. ♥ A csuda tudja miért pont ez a 2 ország égett be ennyire, de tagadhatatlan, hogy egész életem 2 legjobb útja volt és az egyiket Nektek köszönhetem. ♥
Brigit is nagyon sokan köszöntötték ezen a napom, de ő októberben tartja a névnapját, úgyhogy kb úgy járt, ahogy én is szoktam, engem is kétszer köszöntenek minden évben. :) Már nem is magyarázom. :):)

Agyrágóbogár írta...

Gyönyörű fotók!!! Svájcot 2 napra sikerült meglátogatni, azt is bőven kovid idején, amikor elméletileg a megyéből tilos volt kimenni- örök élmény marad ahogy várjuk a sok közúti ellenőrzést (amit a tv hirdetett) és sehol senki rá se bagózott arra, hogy ki hova megy. A határon is 90-el mentünk át... De megnézném így, havasan is! Írországba még nem jutottam el :D de a listán van az is.

Verus írta...

Lazac, Skóciába pont azért nem megyünk át, mert kb tök hasonló, mint itt, viszont annyiba kerülne, mint bárhová máshová Európába..
és igen, nagyon szép országban élünk, vadregényes nagyon.
Örülök, hogy voltál itt, hogy megismertünk! 😘💝💝

Bogár, Svájcon mi csak átutaztunk, nyáron, úgyhogy ezek a havas képek nagyon-nagyon megfogtak minket is. Beni szegény azt hajtogatta, hogy ő életében nem fog ilyen szépet látni soha..
Írországba meg ha eljöttök, nálunk megaludhattok, csak össze kell szervezni.