2023. január 19., csütörtök

Januári mindennapok

 Megint betört a hideg, eddig 3 héten át az eső ömlött/szakadt, ismét olyan belvizekkel, hogy a kacsák, hattyúk is letáboroztak rajtuk. 
Most megint sarkvidéki fagyok vannak, plusz hó. Beni nagy bánatára körülöttünk mindenhol havazott, csak nálunk nem. 
Ezen a héten ma dolgozok utoljára, kivettem a holnapot meg a hétfőt, ui Alan barátja jön a két gyerekével Mo-ról egy hosszú hétvégére.
R-ék egyszer már jártak nálunk. 
Még otthon volt az a szokásunk, hogy együtt szilvesztereztünk. 
Úgyhogy 2015-ben megleptük őket, és vettünk 4üknek jegyet hozzánk, és egy hetet együtt töltöttünk, együtt Szilvesztereztünk. 
Aztán az élet úgy alakult, hogy B lelépett, otthagyta R-t a minden sz*rral is, R egyedül maradt, nevelgeti a gyerekeket, ahogy tudja, és végre megint eljönnek hozzánk. 
Holnap kora reggel landol a gépük Shannonban, onnan nem is haza jövünk, megyünk csavarogni egyet.
Aztán tervben van kocsmázás, Eoin szüleinél szombaton, vasárnap Hookhead, és R a townparkba vágyik nagyon vissza, úgyhogy oda mindenképp kisétálunk.
Csak ne szakadjon az eső.

Közben a munkahelyemen lezsíroztam Hannáék esküvőjére a szabit is, meg intéztem időpontot a nagykövetségre útlevél megújításra.

Ma befejeztük a srácokkal A Királyt, érdekes volt, az első részeknél jó sokat röhögtünk. Sosem voltunk Jimmy-fan-ek, persze ismertük, de olyan szereposztással hozták le a filmet, hogy látni kellett.. Olasz Renátó és Nagy Ervin is nagyszerűen játszottak, nem okoztak csalódást.

3 megjegyzés:

Lazac írta...

Biztosan szuper lesz ez a hosszú hétvége, kívánom, hogy ne essen, ne legyen nagyon hideg, hogy élvezni tudjátok a kirándulást. ♥
Hol lehet megnézni a filmet? Én is kíváncsi vagyok rá, de nem tudom hol keressem. Segítesz? :*

Lazac írta...

Megnéztem a sorozatot, nekem is tetszett, érdekes volt nagyon.

Verus írta...

Örülök, hogy neked is tetszett, sztem majdnem mindenki szuper alakítást nyújtott benne.