2023. január 4., szerda

Hello Omicron valamelyik szubvariánsa

Tiszta dejà vu…nem
Újra covidos lettem. Tegnapelőtt este olyan kaparó érzés volt a torkomban, reggelre elment a hangom. Tegnap volt az első munkanap, úgyhogy teszt, tuti, ami ziher. Negatív. 
Munkából hazaértem, és késő délutánra olyan durván fájtak az izületeim, a derekam majd’ leszakadt és tök gyengének éreztem magamat. Na, gondoltam, akkor idén az influenzát is kipróbálom, vagy mi a fene (sosem voltam még influenzás).. este azért teszteltem még egyet, az meg pozitív lett.
Az éjjel szar volt, lázas voltam, akkor nagyon fájt mindenem, de egy algopirin után lement, azóta jobb, az izületeim is kevésbé fájnak. Lett közben egy irritáló száraz köhögésem, a hangom még jó repedt fazék. 
A többiek közül Jancsi és Beni tesztelt csak, Beni remélte, hogy nem kell suliba mennie, azért, de ő a 3. oltását és az influenzaoltást októberben kapta meg, az csak védi valamennyire. Negatív is lett. Jancsinak folyik az orra, és ha már tudós lesz a gyerek, akkor miért ne.. na, ő pozitív. Alan és Marci köszönik, nem kérnek a tesztelésből. 
Mondjuk full megértem őket. 
A többiek is úgy döntöttek, hogy nem tesztelnek, mert nem betegek. 
Nekem egy hét itthon, bízom benne, hogy ezek a tünetek azért hamar enyhülnek. 

6 megjegyzés:

Lazac írta...

Ó bakker! Gyógyulj meg hamar és ne legyenek már ennél durvább tüneteid. ♥♥

Verus írta...

Köszi, még tegnap késő délután megint felment a hőm, de ma már (koppkopp) nem volt. A köhögésem van, nem akar javulni, az nagyon sz*r.

Lazac írta...

Elhiszem, a köhögés nagyon makacs tud lenni. Van fenyőrügy szirupod, vagy lehet kapni ott? De jó még az izlandi zuzmó is nagyon a köhögésre. Gyógyulj! :* ♥

Verus írta...

Köszi a tippeket! Itt sztem semmi ilyenféle szirup nincsen, van viszont kakukkfüves és mézes.. na, ezzel a kettővel ki lehet kergetni a világból, konkrétan elhányom magamat mindkettő ízétől. Pedig eskü, hogy próbálkoztam.

Lazac írta...

ha nem megy, ne erőltesd. Hogy vagy? Jobban már? :*

Verus írta...

Igen, köszi, holnap megyek is dolgozni már.