2023. január 10., kedd

A hetedik nap, juhéj

 Ma telik le a 7 nap lakásfogság. 
Az első két, két és fél nap nem voltam jól, lázas voltam, meg az izületeim fájtak, meg nagyon vacak irritáló, száraz köhögésem volt. És kb amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is múlt. A tüdőm végig tiszta volt, semmi trutyi nem volt benne.
Így miután jobban lettem, a karácsonyi nagytakarításkor kimarad dolgokat megcsináltam. Fiókok kiszedése, a benne lévő sz*rok szortírozása. Majd ugyanez a ruhákkal, mindhárom fiú plusz az én kinőtt/nem akarom hordani többé cuccai mentek a charitybe. Alanét csak azért nem, mert ő nem hajlandó ruhát kidobni “mert jó az még”.. (valamire.. pl kocsit lemosni meg szerelős rongynak.. vagy gyúrni.. vagy mittomén)
Netflixeztem.
Megnéztem az Üveghagymát, (eh, oké..) a Szia, Életem-et (még otthon akartam volna megnézni moziban, de pont azután mutatták be, miután visszajöttünk.. többet vártam. Vagy nem tudom. Nem fogom újra megnézni.) a Halványkék szemeket (lassú volt és vontatott, a szereplőket kedvelem, de az amerikaiknak nem megy ez a skandi noir, na.) megnéztem azt a norvég mini sorozatot, amit karácsonykor akartam a Storm for Christmast, (okés, de nem egy Love Actually, jövőre nem ezt fogom elővenni, mint karácsonyi jajdejó film) elkezdtem az Alfahímeket (de nem hinném, hogy befejezném, tökre nem az én stílusom), a Koronát is be akartam fejezni, még karácsony előtt elkezdtük, de aztán mindenis jött, de valahogy most sem volt meg az ihlet.. a 1899-cel ugyanez a helyzet..elkezdtük, be kéne fejezni.. de közben meg olvastam, hogy elkaszálták a sorozatot, úgy meg lehet, hogy se füle se farka nem lesz és csak az időmet vesztegetem. Szóval ez is parkoló pályán van a Koronával együtt. A Kaleidoszkópot elkezdtük esténként, végig fogjuk nézni, de. Közelében nincs a Casa de Papel-nek, annyira amerikai, annyira nem figyelnek a részletekre, bosszantóan hülyének néznek. 
Olvastam.
Befejeztem a legújabb Jussi-Adler Olssen könyvet, belekezdtem a Presszer 2.-be és elkezdtem, illetve már több, mint a felét ki is olvastam az Obsuritas-nak, David Lagercranztól.
És persze nyaraltam is.
Mivel idén is kikértem ez extra egy hónapot, július közepe és augusztus közepe között, jó lenne elmenni valamerre a srácokkal. Ilyentájt van vagy 10-15 féle nyaralóstervünk.. és ezekhez keresünk szállásokat. Aztán, ahogy alakul az évünk, illetve egész április/májusig alakítgatjuk, akkor szoktuk megvenni a jegyeket, onnantól pedig egészen egyértelműen leredukálódik. 
Ja és kiolvastam a netet is (by Alan). Megnéztem kismillió videót cuki kutyákról, kajákról, sütikről. 
És ma megejtettem az első idei jógaórámat is. Még a covix alatt találtam rá egy Amerikában élő magyar jógaoktatóra és az ő videóit szoktam használni. Jól esett, az egy dolog, hogy a lépcsőn is nehezemre esett lejönni, de ez a kellemes fájdalom.
De szerencsére ma már negatív lett a tesztem, plusz a 7 nap is letelt, holnaptól jöhetnek a szokásos semmi-extra hétköznapok.  


2 megjegyzés:

Lazac írta...

Örülök, hogy meggyógyultál, rossz érzés volt betegnek tudni ♥♥

Verus írta...

Köszönöm! 😘