2023. január 1., vasárnap

Hello 2023

Intenzív 2 napon vagyunk túl. Kari 25. szülinapja pénteken volt, Hannáék is átjöttek, Eoin is itt volt, Tomi végül nem tudott jönni. 
A tervezett ebédet átvariáltuk, mert annyiféle alapanyag maradt karácsony utánról, hogy azokat dolgoztuk fel. A sütiknél is így lett egy kármentő pavlova. (Maradt 12 tojásfehérjém, azokból karácsony másnapján sütöttem egy meringuet, egy hatalmas placsnit, nem is akartam vacakolni, hogy 2 kisebbet vagy ilyesmi. Merthogy nálunk nem szeretik a pavlovát, így én nem is szoktam csinálni, mert úgy minek. Errefel, konkrétan az utolsó szeletért harc ment. És persze innentől muszáj lesz majd azt is csinálni..) A szülinapi tortája amúgy egy duplacsokis, gesztenyemousse torta volt, saját kreálmány, a Normandiában vásárolt gesztenyekrémből.
Kari szülinapjára most mindenkitől pénzt kért, mert 3 hét múlva megy Svájcba síelni és azt mondta, hogy a pénzből pl vesz síbérletet, vagy ehhez hasonlókat.
Aznap este nagyon sokáig játszottunk, hajnali 2 után feküdtünk le csak. (Az agyam azonban még mindig 6kor ébreszt..)
Szóval ilyen sok alvás után jött a Szilveszter. 
Marci elment Galwayba, Kariék vissza Dublinba, nekünk össze kellett szedni Kacit, Tomi is hazajött, Catherine nem volt jól, ő a szüleinél maradt, szóval 6-an maradtunk itthon.
Pogit Alan csinálta, én sonkás hasét, salátákat. Biliárdoztunk, meg kártyáztunk, éjfélkor koccintottunk, (Kaci most volt először nem otthon szilveszterkor és náluk soha sincs semmi, most koccintott először éjfélkor, a kis csóri.) dumálgattunk, és kb ennyi.
Larsienak nagyon jó ilyenkor, itt ( mmint vidéken, faluhelyen) ui soha nincs ilyenkor durrogtatás, csak Halloweenkor. Neki csak az volt a más, hogy hajnalban is jövünk-megyünk. 
2023 lett, nem tudom, hogy mit fog ez az év hozni, én csak öröm-bódóttágot kívánok, meg jó egészséget. 

1 megjegyzés:

Lazac írta...

Koli nagy kedvence a Pavlova és nálunk is mindig vérre menő harc folyik az utolsó szeletért. :) Jól zártátok le az évet és biztos vagyok benne hogy jól megoldjátok a 2023-as évet is, jöjjön bármilyen nehézség, mert képességetek van rá, hogy kihozzátok mindenből a jót. ♥ Mindenkinek szerencsés új esztendőt kívánok. ♥