2022. július 19., kedd

Nyaralás előtti blablabla..

 Holnap ilyenkor indulunk el itthonról, az esti géppel megyünk.
Izgatottak vagyunk, 2018 óta nem repültünk a fiúkkal együtt, Beni azóta sem repült, (Marci idén elment Szófiába.)
Nagyjából összepakoltunk, nem volt egyszerű, mert olyan hőség árasztotta el Írországot, hogy tegnap évszázados rekordok dőltek meg, és hőségben akar a fene csomagolni (vasalni..basszus..), takarítani.. 

Hétfő, délelőtt..

Így mára halasztottuk a nagyját, mert ma jó 10 fokkal hűvösebb lett. (Persze, hogy fáj az ember feje: egyik nap még fűteni akarunk, másnap hőguta, ma egy kellemes, ám nagyon szeles nap van)
Vasárnap este beszéltünk Hannával, és örömmel újságolta, hogy előléptették, igazgató-helyettes lett a bölcsiben. Fantasztikus, nagyon büszkék vagyunk rá.
Tegnap meg Karival beszéltünk, hazaértek Görögországból, full szerelmes lett az országba és Paros-ba. Olyan fotókat küldött, ami persze nem adja vissza az igazit, de így is elájultunk, hogy milyen szép helyeken jártak a 10 nap alatt.
Ő szombaton költözik haza Larsie-hoz, de Tomi már holnap hazajön kutyaszitternek. Mert persze Jancsi itthon van, de 12 órás műszakokat csinál, éjjel vagy nappal, így csóri kutyus sokat lenne egyedül. Kari is és Tomi is nagyon lelkesen vetik bele ilyenkor magukat a kutyavigyázásba, terveik vannak, hogy kiviszik a tengerhez, meg mittomén.. mondjuk nem tudom, hogy mennyire fogja szeretni a kutya a vizet, de ez legyen az ő gondjuk.
Aztán hetek, hónapok óta érlelődött bennem, hogy le kén vágatnom a hajamat rövidre, egyre vékonyabb szálú, hullik, mint a fene és a munkahelyemen csak összekötve tudom hordani, ami nem a legjobb az amúgy sem erős hajszálaimnak..
Alan feldobta, hogy jelentkezzek be a Hajashoz, mert az itteni árak a magyar csúcsszalonok áraival vetekszenek. 
Gondoltam egy nagyot, egye fene, midlife-change-re pont jól jönne egy full megújulás. Online bejelentkezés.. ok, vágás, festés.. de milyen festés..van ezerféle..ombre..balayage.. a franc se tudja, hogy milyet akarnék. Akkor mielőtt kiválasztom, felhívom a szalont, hogy melyik “program” lenne a megfelelő számomra.
Felveszi egy Csaba nevű faszi, bemutatkozom, magázódva felteszem a kérdést, hogy melyik festést válasszam.. erre full letegezve, hogy “ha te nem tudod, akkor én honnan tudjam?” .. mondom, hogy esetleg a fodrásszal megbeszélném, mit javasol “hát akkor válaszd a leghosszabb időtartamút, aztán ha jössz, addigra kitalálod”.. ezek után a fene jelentkezett be. Nem azért, mert én egy akkora lady lennék, hogy engem ne tegezzenek le, de basszus.. ne így, ilyen stílusban. Rohadtul nem professzionális.
Úgyhogy körbekérdeztem a rövid hajú ismerőseimet, hogy ki hol vágatja, és így esett a választáson John-ra, akikhez ma elmentem, a feleség csinálta a festést és John vágta le a hajamat. 
Így full megújult fejjel megyek neki a nyaralásnak.




Valami van a bloggerrel, hetek óta: nem látja, hogy be vagyok jelentkezve, és csak nagy furmánykodással tudok válasz-kommentet írni ide, de pl a poszt módosítását alig tudom megoldani.. nyaralás után majd szaraxok vele, de ha nem lesz jó, költözök máshová.

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Itt holnaptól megint Szaharai hőség jön, csak szólok. :):) Úgyhogy nyári ruha és pont jól fog jönni a rövid haj is. Bakker azért ez már milyen, hogy egy ilyen neves szalonban így beszélnek az emberrel? Agyam eldobom! Ezek után én is John-nal vágattam volna. :):) Jó lett a séród, tetszik, eddig sem néztél ki annyinak, ahány éves vagy, de ezzel a hajjal, simán a gyereked lehetnél. :)

Verus írta...

Köszi, mentálisan gyúrunk a hőségre, bár figyelemmel kísérem én is az otthoni időjárást. A fiúkkal mi várjuk, a téli Alan annyira nem..
John nagyon cuki, jó forgalmas, állandóan tele vannak, csak hát egy százas volt ez a hajvágás/sima festés.. ami itteni viszonylatban nem drága, kolléganőm 120-at fizet 6 hetente a festésért..és azért is gondoltam, hogy ezért a pénzért miért ne próbáljam ki a pesti menőket.. hát azért..
Én most nagyon boldog vagyok a hajammal, Alan szerint is fiatalabbnak kinéző lettem, igazából a lényeg nekem az volt, hogy ne kelljen stresszelnem a hajam miatt, hogy hogy néz ki.