2022. július 2., szombat

Hello július

Június utolsó hete jó pörgős volt.
Alan bevállalt egy aránylag sürgős fordítást, de közben bevállaltunk két idegen elszállásolását is a hévégére. Alan évek óta tag különböző utazós/csereüdülős csoportokban, az egyikben pl itt-ott élő magyarok kínálnak fel ágyat/fekhelyet, fürdési lehetőséget -persze ingyen- másik hazánkfiának, egy-két éjszakára. Ő is beregisztrált, hátha egyszer pont úgy alakul, hogy egy idegen helyen kellene egy vagy két éjszakára szállás és ugye magyarok mindenhol is vannak.
Így keresett meg minket 2 velünk-korú barátnő, hogy két éjszakára befogadnánk-e őket. Sure, de ugye ez egy extra szervezést igényelt.
 A klasszikus vendégszoba, az Jancsi szobája, ott van saját fürdő/wc is. Jancsi erre az időre átjött a régi szobájába (még mielőtt… ez volt a deal, hogy ha beköltözik a vendégszobába, akkor ha vendégeink jönnek, akkor zurück vissza, mindenféle vita nélkül.) de ilyenkor azért egy nagyobb takarítást be kell iktatni, mert hát na. Szóval egész héten a szabad időnkben takáztunk, ablakpucolás, portörlés stbstb.
Közben Marci és Beni elmentek Dublinba, a Red Hot Chilli Peppers koncertre. szerda este volt, délelőtt mentek el, és Karival együtt jöttek haza csütörtök este. Karinál aludtak, 6-an voltak végül, mert Eoin is tudott jegyet venni, és valami csoda folytán az egész koncert alatt egy csepp eső sem esett. Beni élete első koncertje volt, mivel korán kiértek, még a Gold Circle-be is bejutottak, egész közel voltak a színpadhoz.

Mivel Jancsi egész héten este 10-ig dolgozott, így teljesen furán két napig csak miénk volt a ház (ok, este nekünk kellett összeszedni a gyereket, de miután hazajöttünk, mindenki kidőlt) szerdán este el is mentünk kajálni, mert akart a fene két emberre főzni (Jancsinak volt maradék előző napról).

Tegnap megérkezett a két csaj, holnap valamikor napközben mennek tovább. Érdekes, új élmény, nekik is, nekünk is. Szegények fáznak, a 40 fokból értek ide a szupi 13-ba. Úgyhogy eleve a téli paplanokat húztam fel nekik, meg adtam extra takarókat is. Mi azért már a nyári szettet használjuk, ha már nyár van.

Kari ma este megy haza, pénteken éjfélkor mennek Görögországba 10 napra, legközelebb csak a mi nyaralásunk előtt fogunk már találkozni Vele.
Mert, hogy július lett, hurrá, mindjárt nyaralunk!

Lazac írta...

Istenem, de szépek ezek a gyerekek! ♥♥♥♥
Az égbolt se kutya, és itt bakker tényleg 40 fok van, de a jövő héten lesz éjjel 13 itt is ám. :):) Már annyira várom!!!!

Verus írta...

Ugye? 💝😘
Elhiszem, hogy várod a lehűlést, embertelen lehet az a nagy meleg, plusz, hogy még ilyen sokáig tart.. remélem, hogy hamar megkapjátok az enyhülést.

Agyrágóbogár írta...

Mi is pusztulunk a melegtől anyóséknál! A tengerpart mellett legalább este jön egy széláramlat ami gyakran elegendő, hogy az éjszakákat kellemesen hűvössé tegye, de itt semmi, a légy repkedése ami mozdítja a levegőt!
Érdekesek az ilyen új ismeretségek, ki tudja miből alakul barátság :D

Verus írta...

Itt most nagy izgalommal várjuk a Nagy Hőséget.. de eddig még semmi, ma konkrétan bundás kabátban jött az egyik nő az étterembe..
Érdekesek bizony, és őket szívesen látom bármikor.

Lazac írta...

Amikor itthon lesztek az előrejelzések szerint ismét 40-41 fok lesz, nem maradtok ki belőle. :)