2021. augusztus 3., kedd

46

 Ennyi lettem vasárnap. 
Péntek estére mindenki hazaért, mi a nyaralásról, Tomi, Kari meg a munkából már idejöttek.
Hosszú hétvége volt, így 3 napig nyugodtan együtt volt a család.
Full nem csinálhattam semmit, Alan sütött-főzött, szombaton egy nagy adag paprikás krumplit, vasárnapra az ünnepi ebédet, a tortám oroszkrém torta lett (kérhettem bármit) Kari sütötte a piskótát, Alan főzte a vaníliakrémet, összerakta, fantasztikusan finom lett, jövőre ugyanezt kérek, már előre szóltam.
Tomi hozta a koktélos táskáját, könyvét, így esténként koktéloztunk, billiárdoztunk.











Az idő sajnos retek, amilyen meleg volt minap, most olyan abnormálisan lett hideg (13-15 fok, eső) Ma konkrétan köd volt délelőtt 10-ig. 



Ezen a héten még szabadságon vagyok, még kettesben elmegyünk Alannel csütörtökön kipihenni a nyaralást :) a terv Waterford volt, foglaltam egy hotelszobát, hogy majd bringázgatunk a greenway-en, de olyan retek az idő, hogy inkább Belfastba megyünk, shoppingolni kicsit. Airbnb-n foglaltunk szállást, meg kerestünk vmi olasz éttermet, oda is foglaltunk asztalt, mert west-corkban megtanultuk, hogy nem lehet random az ember..
Holnap meg elvisszük a fiúkat falat mászni, jobb beltéri programot nem tudunk.

5 megjegyzés:

Agyrágóbogár írta...

Utólagos boldog születésnapot!!!

Lazac írta...

Olyan vagy, mint egy kislány! Nem is igaz az a 46! :*:*
Itt is boldog szülinapot kívánok ♥♥♥
Érezzétek jól magatokat északon...menjetek el az Óriások lépcsőjéhez, hogy azt is lássam képeken. :):)

Verus írta...

Kedves vagy, nagyon szépen köszönöm!

Verus írta...

Köszönöm szépen 😘💝
Az Óriások lépcsője nem biztos, hogy meglesz, mert ha annyira esik, akkor nem hinném, hogy elmegyünk. 2011-ben mikor voltunk ott, gyönyörű időben, azt kívánja az ember, hogy mindig olyan legyen ott az idő. Kariék most voltak, a hőségben, de van egy ún tengeri köd, ami a hideg tenger és a meleg levegő miatt nagyon gyakori az ilyen hőségben ott és kiszámíthatatlan, hogy hol lesz meg mennyi ideig. És ők kifogták. Kb 50 m-t láttak.. mondta is, hogy milyen mák, hogy mindketten voltak már ott, mert csak oda képzelték a látványt..

Lazac írta...

Nekem tetszett a kehely is. :D:D:D:D