2020. június 15., hétfő

Lustálkodni is kell néha..

Szombaton reggel 9-kor ébredtünk fel, rendesen rácsodálkoztam magunkra, mert ezt kb évente egyszer, nyaraláskor követjük el..(merthogy mindig sokkal korábban kelünk) Így, vettem az égi jeleket, és úgy döntöttem, hogy bizony nem fogok semmit csinálni a hétvégén, biztos fáradt a testem.. (na persze főztem, meg kicsit takarítottam is, meg mostam-teregettem, de ezen a szokásos dolgokon kívül semmit nem csináltam.) 
Csomót olvastam, biliárdoztunk, netflixeztünk, leszüreteltem az első idei, nagy mennyiségű (értsd 10-12 darab 😋) epret... 



a srácok viszont aktívkodtak, Marci napok óta rak rendbe egy öreg, ócska bringát, és kitalálták, hogy feltekernek a hegyre, az adótornyokhoz. Ez innen 20 km, körbe-fel a hegyre, nagyon élvezték, bár sajnos mentenünk kellett őket, mert az egyiknek a külsője nem bírta a hegymenetet.. 
Marci fotózott, ideteszek párat a képeiből..






Az időjárás érdekes volt, újabb felhőszakadás jött szombat éjjel, mennydörgéssel, villámlással..csakhogy Lars igazi ír kutya, nem igen élt át sok mennydörgéses vihart.. úgyhogy szegény remegett fél éjszaka, Alan meg Jancsi abajgatta.. viharfóbiás a kis cukorfalat. 


Ez meg a szombat esti naplemente.. 





4 megjegyzés:

Lazac írta...

Néha kell a pihenés, úgy, ahogy mondod, a testünk jelez. :)
A fiúk nagyon pengék, hogy csak úgy feltekertek.:) Az én külsőn is nyenyó lett, újat kellett venni, most jó, tegnap már bringáztam is. :) Nagyon jók a képek és az epertermés is fantasztikus.:)

kisrumpf írta...

Szia, abból a viharból küldhetnél... elvileg ma este ideér, de egyelőre néma csend. Köszönöm kedves jelentkezésed odaát, megvagyunk, ahogy látom, Ti is, s jól! Ne irigyeld a tenger közelségét, lépni nem lehet az emberektől, hacsak nem igen korán reggel mész. Örülnek a "nagy" szabadságnak, érthető módon, de elég fegyelmezetlenek.

Verus írta...

Koszi szépen! A fiúk tele vannak energiával, tegnap Karival mentek el egy 30 km-re levő tóhoz.

Verus írta...

Szia, remélem odaért az ígért vihar... kell a növényeknek.. bár nálunk úgy ítélem meg, hogy ennyi épp elég volt nekik, most a napsütés lehetne kicsit több megint.
Igazad van a tengerparttal kapcsolatban, láttam a képeket/videókat a múlt hétvégékről..