2019. december 29., vasárnap

Karácsony 2019.

24.-én még ugyan dolgoztam, de csak 11-ig és mire hazajöttem, addigra szinte minden elő volt készítve, így csak össze kellett raknom az ünnepi ételt. (mint egy igazi sztár séf.. :D )
Ahogy hazaértem, befutottak Hannáék is, ő előkészült a vegán wellingtonjával, csak itt sütöttük meg.
Délre Tomi is befutott. Minden gyerek itthon, Lars az egekben volt, nem lehetett vele bírni: neki is ez a karácsony. :D 
Az estebéd után Kari és a Fiúk előadták a Santa Claus back in town-t, (le fogom kicsinyíteni, hogy feltegyem ide, emléknek), aztén Beni nagy örömére jött az ajándékozás.
Mindenki nagyon boldog volt, azzal, amit kapott, (szokás nálunk a karácsonyi lista, amit körbe küldünk a családi csetben, így nagy mellélövések nincsenek).
A gesztenyés hókiflim aratott a nem-magyarok körében is, szerintem nem igazán ismerik a gesztenye édes oldalát. 
Aztán késő estig társasoztunk.


















Sajnos 25.-én olyan szutykul lettem, a ludas a munkahelyi ír reggeli volt, még 24.-éről, estig fel-alá szenvedtem, hánytam, de aztán Alan rádumált egy búvár-unicumra, és utána 14 órán át aludtam. 
Így eléggé elcsesződött a 25.-e, pl a töltött káposztát átalakította Alan egy könnyebben elkészíthető, nem igazán karácsonyi kajává, és a srácok este,- hogy hagyjanak aludni-, felmentek a hegyre, az erdőbe, kipróbálni az apjuk új zseblámpáját. (ebből az lett, hogy a felnőttek iddogáltak, a nem-felnőttek meg el-eltűntek az erdő mélyén)
No, mindegy, túl vagyok rajta, a gyomrom sajnos nem százas, azóta is képtelen vagyok tejjel inni a kávémat.
26.-án viszont mindenki itt volt, barátok-barátnők, telt ház volt.
27.-e nyugodtan telt, kipihentük a jövés-menést.. tegnap pedig korán elindultunk az argosba, kicserélni a nem működő játék konzolt illetve bevásároltunk a mai szülinapozáshoz.
Ma ismét itthon lesz mindenki, Kari lesz holnap 22 éves, feketeerdő tortát kért és marha vadast, zsemlegombóccal.
Alapvetően békés, nyugodt karácsonyunk volt, sokat kártyáztunk, scrabble-öztünk és tabuztunk közösen. 


2 megjegyzés:

Lazac írta...

Szépek vagytok nagyon! ♥
Sajnálom a rosszul léted, de örülök annak, hogy nem tartott sokáig. Szerencsére a családi háló működik nálatok, így minden jól alakult. ♥
Isten éltesse Karit, nagyon jó kis menüt kért, szeretem minden részét.:):)
Boldog Új Esztendőt kívánok az egész családnak!

Verus írta...

Köszi Lazac! <3
Nektek is minden jót a 2020-as évben!