2018. december 1., szombat

December 1.

Nekem ez mindig nagyon fontos nap volt az életemben: amíg kicsi voltam, ez volt az egyik kedvenc hónapom kezdete, mindjárt Karácsony és a kedvenc évszakom is a tél volt gyerekként, aztán jött Alan az életembe, és vele ez a nap még fontosabb lett, ekkor van a szülinapja.

Hannát kivéve, mindegyik gyerekünk itthon lesz a hétvégén, sajnos Tomi csak estére jön és reggel már megy is vissza Limerickbe, hétvégenként college van neki.
Így az ünneplés estére marad, holnap viszont  Kari és a fiúk felállítják a fát, öröm lesz meg bódottág az egész hétvégén.

Alan ketogén diétája feladta a leckét, hogy akkor milyen tortát kapjon.. hát kérem lett egy 11 ezer kalóriás ketogén csokitortája, és azért csináltam egy "normálisat" is, tuti, ami biztos alapon: az málnás sült túrótorta lett.











Finom lett, mindkettő. :D 

Amúgy a karácsonyi előkészületekkel jól állunk, lassan mindenkinek beszereztük az ajándékokat, sőt a karácsonyi levest is lefőztem és lefagyasztottam előre, ennyivel kevesebb dolgom lesz.
Idén kihagyom a karácsonyi partit a közvetlen kollégákkal, elmenős-ottalvós-bebaszós bulit szerveztek, nincs hozzá semmi kedvem. Lesz még egy buli a college dolgozóinak, arra talán elmegyek, az házon belül lesz, le lehet lépni, ha nem tetszik. :D
(Ja, hamár munkahely: mivel a College eléggé hivatalos hely, sok VIP ember megfordul nálunk, pl az új főkapitánnyal már 3szor találkoztam, de most pénteken a miniszterelnök is ki lett pipálva. Amióta itt dolgozom, az igazságügyi miniszter volt a legmagasabb rangú ember a "listán")


3 megjegyzés:

Lazac írta...

De szép ünnepetek volt! :) Alan meg csak úgy sugárzik a képeken, szépek vagytok mind. ♥ A torták is szépek. :D:D

Verus írta...

Köszi Lazac! <3
Már majdnem olyan volt, mint Karácsony..csak Hannus hiányzott, nagyon.. :(

Lazac írta...

Igen, azt elhiszem....de talán majd Karácsonykor együtt lesztek ♥♥