2018. december 25., kedd

KARÁCSONY 2018

20.-án végül elmentem a karácsonyi buliba, jó volt, 10-kor leléptem, de előtte még nyertem 50 eurót :D 
21.-én befejeztük a munkát, én legközelebb csak 7.-én megyek vissza. Aznap sajnos orvoshoz kellett még vinni Benit, lázas volt, és belenéztem a torkába, láttam, hogy tiszta tüszős a mandulája..kellett az antibiotikum sajnos neki. Azóta jobban van, mondtzuk neki, hogy nem lehet ő a Kevin, aki otthon marad majd egyedül. :D
Hannusék sokat voltak nálunk, amíg a nagyobbak nem jöttek haza, addig nálunk is aludtak. Jól vannak, szépek, okosak. :D

23.-ára befutott az összes gyerek, 24.-én reggel mi nem pánik-vásároltunk, hanem még a nyitva lévő orvoshoz vitte el Jancsit Tomi, mert ő is beállt Beni után.. de jobban van ma már ő is.

A Szentesténk nagyon jól telt el, volt mindenféle finomság, annyiféle süti lett (megint), pedig megfogadtam, hogy nem sütök sokat idén..mindegy, már lefagyasztottam 2 rúd bejglit :D
Nagyon szép esténk volt, ajándékozás után társasoztunk este 11-ig, mikoris jött G, Damien apja, hogy elvigye Hannáékat.




















Idén a Jingle Bell Rock-ot dolgozták fel a fiúk, és Kari. Hannáéknak most szóltam, hogy akkor jövőre ők is készüljenek valamivel.
Videót majd feltöltöm, később.

Ma a maradék felevése volt a program, meg az összepakolás Stockholmra.
Azt hiszem, hogy készen vagyunk, igaz, leépültünk rendesen, hogy mindent összeszedjünk. De azt hiszem, hogy készen állunk. 
Holnap irány Svédország. :D 


1 megjegyzés:

Lazac írta...

Fantasztikus Karácsonyotok volt így együtt! Jó nézni a családot. ♥♥
Jó utat, sok programot, feltöltődést kívánok Nektek az úton. :*
A videót láttam, irtó klassz volt az előadásuk a srácoknak :D