2018. november 19., hétfő

Semmittevés vagy valami ahhoz hasonló

Elképesztően fárasztó hetünk volt, a hétvégére igyekeztünk semmit sem tervezni.
Kari hazaugrott egy éjszakára csütörtökön, hiányoztunk neki, ő is nekünk- mint mindig.
Mindig felderül a ház, ha hazajön. Pedig csendes lány, de olyan kisugárzása van, hogy beragyogja a lakást.
Legközelebb csak Alan szülinapjára jön haza, az még két hét.
Viszont tegnapi nagy hír, ami hozzá kapcsolódik: dec. 30.-án lesz 21 éves, és mondtuk neki, hogy milyen kár, hogy csak később fogjuk tudni megünnepelni, mert akkor mi Stockholmban leszünk..hacsak el nem jönnek ők is.. tegnap vettek repjegyet Eoin-nal, 28.-tól 31.-ig ők is Stockholmban lesznek :D 
Péntek délután bevásároltunk a hétvégére, pár dolgot Karinak is vettünk, este meg már vissza is ment Dublinba.
Szombaton én főztem, gondoltam, hogy sütök egy jó kis sütőtökös-almás-diós sütit, de valahogy úgy elbaltáztam, hogy a kukában landolt..ritkán sikerül így elcseszni valamit, hát most így jártam. 
Másnap azért sütöttem egy almás-narancsos crumble-t a fiúknak, narancsos mártással, na az tök jó lett. 
Vasárnap Alan volt a szakács, ő profin délben tálalt is, így délután nem tudtunk ellenállni a hívogató napsütésnek és elmentünk hegyet mászni.
Mivel 16.30-kor megy le a nap, a naplementét is megnéztük.
Ez lett a nagy semmittevős hétvégénk :D 























3 megjegyzés:

Lazac írta...

Ó a Devil's bit! :):) De szép emlékeket idéztél fel Verusom! ♥♥♥
Tök jó, hogy Kariék is ott lesznek veletek! Igazi szép ünnep lesz ez így együtt! ♥♥
Ja kérlek, én is sütöttem elcseszett almást a múlt héten, ez az elcseszett sütik hete volt :D:D:D

Verus írta...

Jot kirandultunk oda is, igaz? 😀
Bizony, tok jo lesz, alig varjuk.. ☺️

Lazac írta...

Annyi kedves emlékem van a nálatok töltött időről. Ilyen a hegyre való kirándulás is :) ♥♥♥