2018. december 8., szombat

Készülődés..

Múlt vasárnap felállítottuk a karácsonyfát, imádom idén is.
Hangulatos lett a nappali tőle, feldíszítettük az étkezőt, az előszoba-lépcsőt, a bejárati ajtót, és pár ablakba került fény is.
Pár éve tervezzük, hogy le kéne szegény fát cserélni, ez az első itteni fánk, most már a 11. karácsonyt húzza ki velünk, de konkrétan semmi baja nincs, max. annyi, hogy nem elég magas, így asztalra állítjuk.



Az összes online rendelt ajándék megérkezett, semmi sem tört el, még pár apróság van hátra. Pl hétfőtől lesznek magyar borok a Lidlben, mondjuk nagy választék nem lesz, de a bor szerető felnőtt gyerekeinknek vennénk majd.. meg majd a nagy kaja bevásárlás is hátra van, de előbb fel kell térképezni, hogy mi van a fagyasztókban, mert jó lenne kienni előbb azt és utána újra megtölteni..
Idén is össze dolgozunk a lányokkal, ők is sütnek sütit, hogy kevesebb legyen a munkám.
Komolyan, milyen jó ez már! Még hogy kis gyerek kis gond, nagy gyerek meg nagy gond...ugyanmár.. sztem sokkal zökkenőmentesebbé válik az életünk, ahogy nőnek fel a srácok. A takarítást is beosztjuk, a fa díszítés már az ő munkájuk teljesen, sőt idén majdnem mindent ők díszítettek fel. 
Szóval a terv az, hogy Hanna vegán sütiket süt, de meglepiből holnap előkészítek és lefagyasztok én is vegán sütit nekik, Kari trüffel golyókat és zserbógolyókat fog csinálni. (A jövő héten vannak a karácsonyi vizsgái, utána lesz ideje) én meg beiglit, mézeskrémest, meg hagyományos zserbót tervezek. De pl a mézes tésztáját idén is, ahogyan tavaly is, Jancsi nyújtja ki majd nekem, felajánlotta, én meg élek vele. :D
Közben készülünk Stockholmra is, izgi lesz, nagyon várjuk már azt is.


3 megjegyzés:

Lazac írta...

Annyira tetszik az a szokás az angolszász országokban, hogy már december elejétől áll a feldíszített fa! :) teljesen más a hangulata ettől az otthonoknak. Szép az adventi koszorútok is. ♥

Verus írta...

Ó, azt én is imádom.. Eleinte megkaptuk, hogy azt 24.-én szokás..mi meg mondtuk, hogy ez is advent része,Vatikánban is 8.-án állítják fel a fát..és minálunk meg az a szokás, ahogy mi akarjuk. 😜😂

Lazac írta...

Nagyon helyes, különben is ez egyéni szoc probléma ki mikor állít. :D:D:D:D:D