2014. október 10., péntek

Helyzetjelentés

Még 2 és fél hét, és végre lesz 2 hét szabim.. Nagyon elfáradtam már, az idei évet az elmúlt 5 év legsz*rabb évének is hívhatom, és még nincs vége.. o.O
Hiába volt nyáron 2 hetem szabad, végig vendégeink voltak, akkor meg nem tud úúúgy pihenni az ember..
A testem is jelez rendesen, ui. vasárnap óta szédelgek, és a nyakam-vállam durván fáj. Nem kell nagy pszichomókusnak lenni hozzá, hogy tudjam, a gondok súlya ugyebár...
Teljesen  meg is lepődtem, mikor ma csörgött a telefonom, és a fizioterápiáról hívtak..hogy ugye már április óta várólistán vagyok megint, és még további hónapokat kellene várnom, de egy másik városban lett időpont, érdekel-e.. Mondtam, hogy isteni jel, erre van szükségem és igen, jóhogy átmegyek másik városba is.
Elkezdtem nem csak beszélni arról, hogy munkahelyet kéne váltanom, hanem a tettek mezejére léptem, és ide-oda beadtam, feltöltöttem a CV-met.. Meglátjuk.
Ahogy Alan írta, Tomiéknak is sikerült találni lakást, mmint szobát, havi 600 euróért (igen..600) havonta és "csak" ennyi, mert 25 percre vannak a Citytől, busszal.
Voltunk mindkét gyereknél, megnéztük, hogy milyen a lakásuk, újra bebarangoltuk a Trinityt velük. Csak a 2 felnőtt gyerekünk, meg mi. Jó volt nagyon. Ritka pillanatok.
Az októberrel megérkezett a hűvös, hideg is, minap fagyott már reggel, így a most hétvégére tervezett programunkat eltoltuk: el akartuk volna menni Északra, ottaludni valahol, de mivel orkánt meg esőt meg ilyeneket jósolnak, inkább nem. Itthon is tudunk szobában ücsörögni..
A gyerekek jól vannak, gyűrik a sulit, mindenki happy és még mindig szeretnek suliba járni. :)
Kari idén már nem csinált musicalt, a tanulásra akart fókuszálni. 
Jancsi továbbra is rohamosan nő, már 44-es lábnál jár, és elkezdett atletizálni. Heti 3-4 alkalommal jár, ráfér. :)




Nincsenek megjegyzések: