2013. november 2., szombat

és még..

... mindig van időm, mert a gyerekek játszanak, Alan teker. Ez alatt a pár óra alatt azért sütöttem egy fincsi csokitortát a szegény gyermekeimnek, nem csak posztoltam.. :D
A 2 egyetemistának a jövő hét lesz szünet, -reading week- első harmad letudva.
Tomi elkezdett nézelődni, hogy hova tudna a nyáron elmenni dolgozni. Német nyelvterületre akar menni, hogy gyakoroljon..először csak Németországot mondta, de mondtam, hogy az már elég arrogáns lenne, ha innen, Írországból mondanák azt, hogy a többi ország (Ausztria, Svájc) az túl akcentusos.. Én azt tanácsoltam neki, hogy ne szalasszon el semmit, csak mert nem Berlinben van mondjuk, nézelődjön nyugodtan, mi is segítünk neki.
Hanna várja már Damien hazatérését, még 3 hét.
Karinak is most van az őszi szünete, ő barátnőzik sokat, minap megint itt aludtak ketten. 
Beni és Marci is élvezi a semmittevést, igazán laza most ez az őszi szünet. Jancsi meg felépülőben, ő még egy hétre itthon marad.
Az idő igazán őszies: orkán, eső, szivárványok, felhőszakadás, hideg.. 

Nincsenek megjegyzések: