2012. július 1., vasárnap

megint foci-EB :)))

Pár poszttal lejjebb Buddy írt a foci EB-ről.. aki ismeri őt, tudja, hogy a sport és a sportközvetítések sosem voltak a kedvencei, (én sokkal inkább vagyok "sportbuzi", mint ő, én még sporthíreket is olvasok muhhahha)..  csak a nagyobb focibajnokságok a kivételek: VB és EB. 
Szóval EB-zünk, együtt nézzük, amikor lehet, és mivel az írek bejutottak, így az iskolában is nagy figyelmet kapott az EB. Minden osztályban kisorsoltak minden gyereknek egy-egy országot, amiről projektet kellett csinálniuk, meg persze szurkolhatnak nekik. Így lett, hogy Jancsi "hivatalból"  franciadrukker, (de alapból a németeknek szurkolt), míg Marci a spanyolokat  kapta.

A németek -mint utóbb kiderült utolsó meccse- és az utolsó tanítási nap egy napra esett, így Jancsi  atyai felügyelettel csinált egy puncstortát.. és a díszítéskor az esti meccs adta az ihletet.. 







Amúgy hajrá olaszok :))))

3 megjegyzés:

Vizicsibe írta...

Uppsz, mégiscsak előkerült az olló? :):):):)

A torta meg világbajnok, ügyes volt Jancsi :):) ...meg persze Apa is :):):):)

verbena írta...

Megtaláltam :)

Jancsi nagyon profi tortát csinált, nyújtotta a fondant a sodrófával.. cuki volt nagyon :)

Vizicsibe írta...

megnéztem volna...bár nekem az is tetszett, ahogy reggelenként az uzsonnát csomagolták.:):):)