2012. május 19., szombat

Kisfiúk

Akik már nagyfiúk, hiszen nemcsak mi öregszünk, hanem ők is :)

Három imádnivaló kölyök, akik a szó ezerféle értelmében aranyozzák be a napjainkat, még akkor is, ha ez bizony sokszor rengeteg rohangálást, idegeskedést, munkát és fejtörést okoz. 

Jancsi a vezérhangya persze, ő a legidősebb, ő viszi a prímet, a másik két kiskölyök egyértelműen utána megy, őt utánozza. Jancsi nagy partypatkány lett, gyakorlatilag minden bulira elhívják, még arra is,amire Marci hivatalos....szóval nagyon népszerű. Én persze értem, hogy miért :) Egyszerre csinos, okos és vicces is....még szerencse, hogy nem vagyok elfogulva :D

Marci az örök vidámság, szinte mindig mosolyog, jókedvű, és az ember legszívesebben megzabálná. Nagyon könnyen felkapta a nyelvet, gyönyörűen visszaköszön a beszédén a tanára angol akcentusa, és úgy ejti a spéci hangokat, ahogyan szerintem kizárólag kilencévesen lehet így megtanulni. Priceless, ahogy mondani szokták, ha ebben a korban van lehetősége valakinek eredeti környezetben, első kézből nyelvet tanulni. Marci nagyon toleráns, és kreatív kölyök, akivel öröm együtt lenni.

Beni már csaknem hibátlanul tudja az ábécét, és gyönyörűen halad a számtani alapműveletekkel. Nagyon érzékeny kisfiú, és ha az ember tud bánni vele, akkor kezesbárány. Hozzá tartozik a dologhoz, sokszor nem egyszerű eset, mert nagyon tud ragaszkodni az elképzeléseihez. Végletes egy kölyök, tud lenni ördög, és angyal is. Persze, apuka vagyok, és nekem amikor ördög, akkor is tetszik :) 

1 megjegyzés:

Vizicsibe írta...

Tündériek! :)

AZ apai büszkeség teljesen természetes :):)