2012. május 25., péntek

Benne vagyunk a tévében :D

Ügyes bajos intéző nap volt a mai. Magyar konzulátus, útlevélhosszabbítás. Mit mondjak, méltánytalan helyszín, őrült dugó a belvárosban, de még a külvárosban is...viszont csodálatos idő volt, az autó hőmérője még 100km/h tempó mellett is 24 fokot mutatott. Ennek örömére miután elintéztük a hivatalos dolgokat, legott kigurultunk a tengerpartra, hogy a kiskölykök hagy rohangásszanak, eresszék ki a gőzt kicsit. Imádták, Benit alig lehetett elrángatni a vízből...krilleket, meg rákokat gyűjtöttek, aranyosak voltak, meg kellett zabálni őket. Én magam ugyan csak eldöglöttem a homokon, és aludtam egy jót :):) 

A poénos oldala az, hogy észrevettem egy fazont, amint egy óriási kamerával pásztáz minket...lefotóztam, rá is zoomoltam, láttam rajta az RTE feliratot. És amikor hazajöttünk, Verbena megnézte az online esti híradót.és tádámm....ott virítunk az ír tévében. Íme a screenshot:


2 megjegyzés:

Vizicsibe írta...

Híresek lettetek! :):):):)

verbena írta...

hahha, mondtam is, h paparazzik mindenhol vannak.. :D