2011. január 22., szombat

-70

Ma van egy éve, hogy megreformáltuk az étkezési szokásainkat.

Ez alatt az egy év alatt 70 kilótól szabadultam meg, ami egyedülálló az én kis tyúkszaros életemben.

Már gyereknek is kövér voltam, egyedül a "csajozós" éveim alatt sikerült - elmebeteg diétával ugyan, de- normális alakot öltenem. Most végre meg tudtam alkotni azt a fajta táplálkozás-módszert, ami nem jár éhezéssel egyáltalán, és nem futottam, nem szobabicikliztem, se nem jártam le gyúrni hetente négy alkalommal a kispesti Pólusba....Annak idején kamaszkoromban kezemben a ventolinnal jártam futni a temető melletti kiserdőbe...gyűrűt szereltettem fel anyámék hálószobájába, ahol húzódzkodtam folyton...és ja, lejártam a Janiékhoz hetente négyszer gyúrni másfél órát. Pár éve még otthon úgy kezdtem minden napot, hogy 20 kilométert lebringáztam a szobabiciklimen. Aztán eladtuk a szobabringát is a kiutazásra gyűjtésben :-) Na semmi ilyesmit nem követtem el az elmúlt egy évben. Fura.

Ennek az egész történetnek már elkezdtem a megírását, talán egy soha ki nem adott könyv formájában az utódaim számára hasznot jelent majd. Ki tudja.


9 megjegyzés:

bb írta...

Ez jól hangzik, érdekelne a történet! Mik az új étkezési szokások?

buddy írta...

Hát...nagy vonalakban zöldségek, gyümölcsök, fehér hús, sajt, és light joghurtok....következetesen....ja, és zérókók meg slimline schwepps :)

Marcsi írta...

Akkor mégis jól láttam, hogy ledobtál "pár" kilót:))

Agi írta...

Hú gratulálok! Nagyon ügyesen csinálod. És külön gratula a kitartásért!
Egyébként valószinűleg az új, idegen környezet is segithet valamit, mert én egy év alatt dobtam le 9 kg-ot minden fogyókúra nélkül, pedig "csak" 62-ről indultam és gyorskajáldában dolgoztam szinte minden nap az azzal járó étkezéssel és üditőfogyasztással együtt...

buddy írta...

Köszönöm neked is :)

kisrumpf írta...

Buddy, igazán leírhatnád részletesebbenl, hogyan fogytál, mert most láttam egy friss fotódat, és valami remekül nézel ki. A férjem elé akarnám rakni, hátha kedvet kap a fogyáshoz, a maga 122 kilójával.

verbena írta...

Hali Kisrumpf :)
Bocs, h én válaszolok, de az Uram el vagyon ma nagyon foglalva.
A főétkezések saláta/hal/sovány sajt/csirkemell/párolt zöldségek/ sovány tejtermék pl.tejföl-túró különböző variációból állnak; a nasi: gyümölcs, sajt, müller light joghurok, nyers répa .. a hangsúly a szénhidrátmentes, zsírszegény dolgokon van.
Sok sikert a férjednek, ha belevág. :D

kisrumpf írta...

Köszönöm a gyors választ, Verbéna! A hallal gondban leszek, nem eszi, de majd kitalálok valami mást helyette... pulykát?

Gratulálok az urad sikeréhez! Hogy az enyém belevág-e, kérdéses, de már nyaggatom :-)

verbena írta...

Hahhha, azt meg az enyém nem eszi :)) De jó az,a p.mell, sztem uazokkal a kalória-értékkel bír, mint a csirke.

Köszi Buddy nevében, átadom neki, és még egyszer: sok sikert neki is, csak az első lépés a nehéz, aztán ahogy folynak a kilók le, úgy jön meg a kedv a fiiiiííínom zöldséghez.

Jó éjt!