2009. június 22., hétfő

tegnap

..találkoztunk Gy-kal, a netes magyar ismerőseinkkel. A Lough Derg-hez vitt el minket, ami bár itt van 40 km-re tőlünk, de még sosem jártunk arrafelé.
Csodaszép helyeket mutatott, tó parti pihenőket, kilátót.. az egyik pihenőben kajáltunk, a másikban a gyerekek bebarangolták az erdős nyúlványt, mi meg dumáltunk nagyokat.



Délután megállapítottuk ugyan, hogy megkapta mindőnket (felnőttek) a nap, de az igazi horror este jött.. a fejünk, mint a ráké, sztem én enyhe napszúrást is kaptam, ui. el nem múló fejfájásom lett..
A hideg vizes borogatás, a fenistil sem hozta az enyhülést a bőrömnek, éjjelre vastagon bekentem sudocream-mel, (nem, nincs fotó... pedig megijedt tőlem mindenki), reggel is sírni tudtam volna, mikor a tükörbe néztem.. és muszáj volt kimozdulni, mert kongott a hűtő... próbáltam makeuppal eltűntetni, de mint halottnak a csók...

Sosem hittem volna, hogy Írországban fogok úgy leégni, mint az életemben sosem... :OOOOO
(hogy miért nem vittem naptejet...? egész éjjel esett nálunk, és mikor elmentünk 11 órakor, akkor is hűvös volt, szürke és borongós... persze 30 km-re innen nyoma sem volt a fekete felhőknek.. a kocsiban alapfelszerelés lesz eztán a naptej.. )

5 megjegyzés:

Ann írta...

Basszus, ezt én se hittem volna. Jobb már?

Napocska írta...

Szépek a képek, csuda szép helyen jártatok. Jobbulást neked

cory írta...

Jaj szegények :( Remélem, már jobban vagy!

verbena írta...

Köszi, asszem megmaradok most már...

Iboly írta...

Huh, ez nagyon durva lehetett! Örülök, ha jobban vagy!
A többiekkel is minden rendben?