2009. május 17., vasárnap

és még

A-moll csárdás (részlet) - Tomi, Buddy (Hannus a képrögzítő)

4 megjegyzés:

István írta...

Nekem, nekünk nagyon tetszett mindkét előadás!
Hannusnak nagyon jó a hangja, mint hallgató műélvező üzenem, hogy egy kicsit jobban "engedje" el magát.

Tominak néztem a húrpengetését/amit Nálad minden alkalommal megcsodálok!/, kísértetiesen hasonlít a Tiedhez.
Nem is tudom kitől leshette el a technikát:)))

buddy írta...

Köszönjük, mindannyiunk nevében. Hozzáteszem, ezek a dalok, darabok mind, első nekifutásra lettek fölvéve, mind az öt, kábé 20 perc alatt. Siettünk, mert ritka az az alkalom, mikor Beni is le van kötve, és nem "rontja" el a felvételt :D
Szóval lehetne, lehetett volna jobban kidolgozott, jobban összerakott az egész...Ők igazából gyerekek még, nem nagyon merik kiereszteni a hangjukat. Lehet hallani, ahol többen énekelünk egyszerre, ott sokkal lazábbak :)

István írta...

Szinte hihetetlennek tűnik a látottak, hallottak alapján, hogy első nekifutásra állt össze így a szinkron!
Hédivel előzőleg beszéltünk is arról, hogy mennyit gyakorolhattatok előzőleg:))))))))))))))))

buddy írta...

Akkor bocsi, lehet hogy nem voltam egyértelmű: szóval ezeket a számokat sokszor eljátszottuk már, a magunk szórakoztatására, de a felvétel során egyszer sem kellett ismételni. Nem az volt, mint általában szokott, hogy egy számot huszadszorra sikerül rögzíteni, mert hol én rontom el, hol a másik, stb...hanem tisztára, mint a vérprofik: leültünk, és felvettük :D:D Erre gondoltam.