2008. december 1., hétfő

marcipántorta

Becsapós a cím... na, persze igazi, háromszoros marcipánból van a külső borítás.. de ez nem sk, készen vett.
(a majd valamikor megírásra kerülő "mit szeretek/tetszik Írországban..?" posztba mindenképp be fog kerülni, hogy SZUPER süti díszítő cuccok vannak, kül.féle szórócukrok, cukorgyöngyök, fondanok, icing-ok.. készen, már csak nyújtani kell.. nyálamat csorgatom mindig. Na szóval, vettem készen 1 kiló marcipánt, 5 euró körül.. ami igazán nyújtásra van. A hiba annyi, hogy 2 csomag fehér mellé, két csomag aranysárga került, így az összegyúráskor egy nyers tésztaszínű massza lett, a hófehér helyett.)

A krém nagyon egyszerű: egy liter jó minőségű, jól lehűtött tejszínt habbá vertem, ebbe 8-10 evőkanál cukrozatlan kakaóport tettem, porcukrot.. és kész is.

A piskótalapokat megkentem, majd rá egy réteg, vékonyra nyújtott marcipánmassza, a külseje csak krémet kapott már.
A díszítést egy készen kapható cukormasszával követtem el, kissé esetlen lett, tanulni kell, hogy miként is műxik... a feliraton vacilláltam, h mi legyen... a "boldog szülinapot" nagggggyon hosszú lett volna, így elsőre.. és Buddy public nevén csak én hívom, így az APA győzött 6:1-re.

A bogyók pedig mini marcipán-burgonyák a srácok által elkövetve.

4 megjegyzés:

Ann írta...

Céééép lett és mi lesz még ha felfejlődsz a sok nyálcsorgatós díszítőelemből!!! :)
És finom is? :)

buddy írta...

ISTENI ;-)

vero írta...

és jajj de édes!!!! :PPP
Nekem tetszik a színe is, és én MOST hatódtam meg, olyan szépek vagytok, minden értelemben!!!

Szunyó: írta...

Nyamm... :D