2008. szeptember 23., kedd

számadás

Nagyon sok pótolnivalónk van, kellene valami hermionés-időizé, amitől több ideje van az embernek..

6.-án késő este megérkeztünk,
8.-án hétfőn megkezdük az írek leigázását :)): Buddy felkereste az összes ingatlanost, majd napi szinten a nyakukra járt, hogy naaa?, én pedig az összes multit beterítettem a cv-mel.
10.-én visszahívtak a mekiből,
11.-én ígéretet kapott az Uram, hogy másnaptól miénk az a ház, amit aznap mutattak meg..
12.-e péntek, kiérkezésünk 5. napján birtokba vettük a Házat, egy új telepen, zsákutca utolsó házacskája, mellettünk préri, előttünk ződ rét, és teljes nyugalommal lehet a gyerekeket kiengedni. Innen, a gép mellől látom, ahogy egyérintőznek, és a kisfiúk épp nyúlcsapdát csinálnak. :D
És ugyanezen a napon megkezdődött a mekis pályafutásom, mely azóta is tart. :D
A fizu kicsit több, mint írtam, de ha az adóhivatal besorolt, akkor lesz teljes az öröm, addig ui. a 41%-a az ír államé a keresményemnek.
14.-én megérkeztek a Nagyok, kipirulva, teli élménnyel. Nagyon hiányoztak már, és szuper jó, hogy a saját házba tudtuk őket már hazahozni.
15.-én regisztráltattam magamat, pár napra rá már lett PPS számom (itteni taj-féleség), vettünk olajat a központifűtéshez (itteni neve: kerozin.. :P jól megy nekünk, kerozinnal fűtünk :DDD ) , és Buddy leadta a rendelést a szélessávra, a vonalas számunk pedig aznap már élő volt.
18.-án bankszámlát nyitottunk (ehhez kell a munkahelyi igazolás, a pps-szám is többek közt), kifizettük a heti lakbért
23.-án ma, pedig megérkezett a csomag az eircom-tól, amiben a modem-rúter-zsinórok voltak, és van netünk..

Közben sajnos megfáztunk, valami vírusos izét szedtünk össze, volt kruppos rohama Marcinak, majdnem kruppos Hannának, taknyolunk-köhögünk, de már kifele megyünk. Az idő most csodás, 8 napja nem esik az eső, süt a nap, és huszonfokok vannak.

5 megjegyzés:

vero írta...

Végre-végre!!!
Úgy örülök, hogy minden alakul, és csak jobb lesz! :-))))
A betegség meg álljon odébb!!
A jóidő pedig bónusz, itt meg befagy a sejhajunk! :)

Ann írta...

Jaj, jaj, ezek a ronda kruppos rohamok monnyanak le! A többi meg szuper, így tovább :)
Köszönjük a gyors* beszámolót :)

* mmint a net beszereléséhez képest, hehe.

A zsákutca külön tecc!

Iboly írta...

De jó, hogy megvagytok! Már nagyon hiányoztatok!
Igazán frappánsan mennek a dolgok arrafelé! Írtó hamar elintéztetek mindent!

Gyógyuljatok meg hamar! Küldök gyógypuszikat.

Iboly írta...

Még azt áruld el, hogy hogy bírod a munkát a család mellett? Azért ez most hatalmas változás.

verbena írta...

Köszi a jobbulákat, lassan azért kikecmergünk. Csak nagy a család.. asszem... azért tart ennyi ideig.

Iboly, a kulcs a férj.. ;) Te tudod a legjobban, hogy ez mit jelent. Buddy amit csak tud átvesz helyettem, ha dolgozok.. de ez heti 20-30 óra, főként a hétvégén, este.