2023. október 18., szerda

Random kirándulás

..lesz majd a jövő hétvégén Walesbe.. mindannyian, plusz Catherine és Eoin is átkompozunk ún daytripre Walesbe. Autó nélkül, foot passengerként.
Azzal kezdődött az agymenés, hogy kaptam egy emailt a stena linetól, hogy a daytrip 16€/fő, ha kocsi nélkül megy az ember. Aztán, hogy a UK már duty free terület, így a felnőtt gyerekeink el kezdtek azon agyalni, hogy milyen jó poén lenne, ha a karácsonyi italokat jóval az ír árak alatt megvehetnék.. és hogy a hosszú hétvégén át kéne menni.. Alan feldobta, hogy mehetnénk mi is, jó móka lenne. 
Úgyhogy miért ne, mi bajunk lehet (max tengeribetegek leszünk lol), úgy is azon a hétvégén lesz a házassági évfordulónk, legalább a gyerekekkel együtt leszünk.
Én intéztem a jegyvásárlást, és el is felejtkeztem, hogy idén évvégén lejáró hűség pontjaimat is beválthatom.. plusz, mivel már “arany fokozatú” tag vagyok, ingyen jár nekem és Alannek oda-vissza a “stena plus” ami korlátlan étel (snackek), ital fogyasztással jár. A srácoknak ez extra €48 lenne fejenként, úgyhogy ők passzolták, értelemszerűen.
A pontjaimat beváltva 9-ünknek €90 fizettem. A hülyének is megéri,  hát még nekünk.. 😅😊😊
Ha meg olyan vihar lenne, akkor legfeljebb átfoglaljuk máskorra. 

Beninek tegnap kezdődött a musical előadása, eddig 2 matinét nyomtak le, ma lesz az első esti show, mi csak a holnapira és a holnaputánira megyünk. Nagyon sokat gyakoroltak, szurkolok nekik! 

1 megjegyzés:

Lazac írta...

Juj, ez de izgi lesz! Imádom, hogy ennyire vállalkozó szelleműek vagytok. ♥♥ Mindenre kíváncsi vagyok, úgyhogy képek legyenek ám, jó sok. :D:D:D:D
Beniék biztosan remekelni fognak, ahogy eddig is. ♥♥♥